Sanna - Mitt i livet

At work

Publicerad 2007-08-31 15:58:22 i Allmänt,

Snacka om jobbig dator!!
Fan annu en dag utan allt roligt som det finns att titta pa pa internet!

Sitter har i min ensamhet. Inte roligt alls vill jag bara meddela!

En rolig sak ar att jag bokade en biljett till Holland, och till Michiel (Majkel) igar! =)
Ska bara vara borta 4 dagar fre-man, men det ska bli helt underbart skont att fa komma bort en stund!
Aker om en manad! =)
Shit, det blev anda lite nervost nar jag bokat resan.. Det blev mer verkligt att jag ska aka.
Min andra resa det har aret som jag ska gora pa egen hand. Men nu ska jag jue aka Till nagon anda. Ska bli sa roligt att se hur hans och Boys liv ser ut i Holland. =)
Haha.. folk undrar hur jag vagar aka, men det galler jue anda att ta en chans.. Inte sa mycket mer med det.
Faaan va jag langtar!!! Vill aka nu!

Allting kanns inte riktigt helt okej langre. Trodde jag var pa vag uppfor min berg-och dalbana, men nu sa kanns det som att det bara ar pa vag att ga nerfor. Vet inte hur jag ska forklara. Men jag trivs inte alls har hemma.. Allt kanns bara sa trakigt, som att man star och trampar pa ett och samma stalle hela tiden.
Fick lite information i tisdags som jag inte riktigt vet vad jag ska gora med. Det basta ar jue egentligen att bara strunta i det. For jag tror anda inte att det betyder sa mycket for min del. Men kan anda inte lata bli att bry mig eftersom det anda har paverkat mig en hel del tidigare. Far val se. For nu sa far jag i alla fall lagga det pa hyllan. Har en del annat som mina tankar upptas av.

Varfor har manniskor sa svart att forsta vissa saker??
Ar de troga eller vill de bara inte forsta?

Far i alla fall vara ledig ikvall.. Malin, min kara sambo, ska ha sin 20-ars fest hemma hos sin mamma och det ska bli kul att kunna vara med och fira den med henne. Ledig en fredagkvall.. fan kors i taket.

Faaan va jag saknar Kroatien!! Vill jue aka dit ocksa! Har en kansla av att inte kommer att droja tills nasta sommar innan jag aker dit igen.. Inte den har gangen i alla fall. =)

Nehe, nu ska jag ta en cigg och se om man kan fa tiden att rora sig..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela