Sanna - Mitt i livet

Helt död!

Publicerad 2007-08-26 14:10:29 i Allmänt,

Usch, kan inte ens förklara hur jag känner mig just nu..
Men kanske som att jag skulle ha blivit överkörd av ett tåg ca tio gånger!
Min dag igår var som en dag från helvetet! Var helt gråtfärdig när jag stämplade ut efter 03.

Men, men.. det var igår och idag är idag.
Personalfest ikväll och det ska faktiskt bli väldigt trevligt, men jag vet inte riktigt om jag kommer palla.
Men lite ska man väl festa när man får chansen. Blir jue inte så mycket.

Men snart ska jag ta mig en veckas semester. Jag ska börja unna mig saker. =)
Gud det låter så löjligt.. men det är sant! haha

Nehepp.. måste börja dra mig snart.

Ha en trevlig söndag..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela