Sanna - Mitt i livet

Oh no..

Publicerad 2007-08-24 16:57:16 i Allmänt,

Chefens dator pa jobbet saknar de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet. Sa nu kanns det som att man ar utomlands jue. haha

Sitter har i butiken i stan och det kanns som att man ska tyna bort. Det ar alldeles for varmt har inne. Sadar kvavt som det bara inte far bli nar man jobbar. Pa toppen av allt sa ar jag fortfarande sjuk! Feber och forkylning sa det heter duga. Inge roligt alls. =( Det hjalper jue inte att man jobbat som en tok heller. Eller att man festat lite i veckan ocksa.

Jobbade em i Tuna i mandags, 10 timmar i Tisdags och sen Harrys pa kvallen.
Onsdag fick jag faktiskt vara ledig.. Spenderade dagen hemma hos foraldrarna och sen pa kvallen gick jag ut med Malin och Philippa. Lyckades bli ratt sa bra pa orat (sager man sa?) innan kvallen var slut.
Igar, torsdag, jobbade jag 10 timmar i Tuna igen.. och imorse borjade jag i Tuna, sen kom jag hit och ikvall ska jag jobba pa Harrys. Kan nog bli en hel del folk med tanke pa att det ar loning.

Att sitta har i butiken ar inte sa varst anstrangande.. Men bristen pa kunder ger en alldeles for mycket tid att tanka.. Det ar jue inte forsta gangen jag sager det.

Tanker pa allt som hant sen jag kom hem fran Kroatien. Nagra av de konstigaste sakerna..

Jag undrar om Du verkligen ar sa lycklig som du pastar.. Eller ar det sa att du fortfarande tror att du kan knacka mig? Vad det an ar sa bryr jag mig egentligen inte. Tycker bara synd om dig!

Och lamna mig utanfor erat "brak" eller vad det nu ar.. Om ni har problem med varandra sa ta det mellan er istallet och anvand inte mig som ett satt att hamnas pa!

Sa nu har jag fatt ur mig lite grann.. =)

Har fatt en ruskig "efter semestern depression"!
Langtar bara bort harifran.. Vill inte vara kvar! Jag trivs inte ens. Far nastan panik nar jag tanker pa att jag kanske ar fast har! Men sen vet jag jue att det ar bara jag som kan bestamma en san sak. Nu ar den stora fragan bara VART JAG SKA TA VAGEN! Men jag har nog mina aningar. Det skulle vara sa underbart. Fallde en tar eller tva haromdagen. Varfor tanker jag inte beratta.. Men kan saga att jag trodde att det skulle hjalpa.. men det gjorde det inte.

Vad ar det som driver oss till att gora vissa saker? Varfor ar vi elaka mot varandra. Varfor ljuger man? Varfor ar man otrogen? Vad ar det som gor att vi valjer att svika de som star oss narmast och som vi pastar oss att alska? Det ar mycket tankar som far runt i mitt lilla huvud just nu.

Inte blir det battre av att det har datorn ar samst i historien!! Den vill inte slappa in mig pa nagot roligt. Varken msn eller facebook. Knappt ens Hotmail for fasen!!! Far nog snart ett litet utbrott! Usch.. vill inte mer. =(

Pusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela