Sanna - Mitt i livet

Sliten

Publicerad 2007-08-30 16:49:57 i Allmänt,

Känns det som att jag använder något annat ord än det just nu? =(

Personalfesten i söndags var jue rätt så intressant.
Kräftskiva på Åbryggan och sedan skulle vi dra över till Harrys..
Käkade TRE kräftor för jag orkade verkligen inte skala de där jävlarna. haha

Man tror jue att en alarmklocka borde ha ringt i huvudet på mig när jag började känna mig onykter på TVÅ cider.. Bristen på sömn, mat och det faktumet att jag faktiskt fortfarande är sjuk är, ännu en gång, inte en bra kombination med alkohol..
Men nej.. det är klart att Sanna ska snapsa och shotta och dricka Strawberry daquries.. Som, by the way, var helt underbart goda och slank ner ganska så fort. =)
Summan av det hela blev att Sanna nästintill KRÖP hem vid halv elva på kvällen! Alltså lyckades jag inte ta mig till Harrys innan min kväll slutade.. Men det var jue skönt att få sova i alla fall.. haha
Minnesluckor och stor ångest kantade min måndag.. som jag spenderade på Tuna i 10 timmar!
Aldrig mer ska jag dricka på det sättet. Usch

Resten av veckan har jag bara jobbat.. med undantag från idag. Eftersom det blev nån missuppfattning mellan mig och chefens dotter.. Inte den lyckligaste personen idag!
Sitter hos föräldrarna och spenderar min veckodos framför datorn.

Jobbade Harrys igår.. Inte så jättemycket folk, men hade entrén och som vanligt så var Sanna damp-unge.
Skitskoj att bara stå och shaka till både gamla och nya låtar. =)
Hade min kära Philippa som häng-sällskap också så det gjorde jue saken ännu bättre.

Inte mycket som händer idag.. ska spendera lite tid här och sen ska man väl hem och dega lite. Skönt att bara kunna ta det lite lugnt också. Behöver bara jobba i butiken på stan imorn och sen är man ledig resten av dagen och kvällen. Känns som att man bara skulle kunna sitta hemma faktiskt.. men man vet aldrig!

Bilder från festen och lite annat finns i bilddagboken om ni vill se.. =)
http://sannalajnen.bilddagboken.se/

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela