Sanna - Mitt i livet

Yawn

Publicerad 2007-08-24 18:11:51 i Allmänt,

Ar sa uttrakad sa det inte ens gar att beskriva.
Har agnat tiden till att glo runt pa andra personers bloggar. Kan vara ratt sa intressant faktiskt. Man far veta det ena och det andra om folk. =)
Ca 20 minuter kvar nu och sen ska jag ratta hemat.. Mamma var har och lamnade bilen sa jag far ha den under helgen.. Det ar sa otroligt skont att ha den nar man jobbar sa mycket.. Far lite extra sovtid pa lordagmorgnarna. =)

Tydligen sa ska vi ha Mans Zelmerlof hos oss som gast ikvall. Kan jue bli ratt sa intressant.
Annars kan jag inte pasta att jag ar sa pepp pa att jobba. Skulle hellre villa ligga i soffan med en bra film..
Kanske lite roligt sallskap ocksa.. eller ensam.. Ja, jag vet inte.

Vet ingenting langre.. Det enda jag har klart for mig ar att jag maste ta mig harifran.. Och det ar snart for annars kommer jag fa ett nervsammanbrott.. Gud va jag later som en "drama-queen" Men det kanns som det. Att jag jobbar dygnet runt kan jue visserligen ocksa vara en bidragande effekt till sammanbrottet.. Who knows?

Personalfest pa sondag i alla fall.. Planerar att vara avslappnad och full! =)
Det kommer bli skoj.. men ser inte fram emot nasta vecka som kommer bli mycket varre an denna vecka varit. =/

Nehe en cigg och sen stada.. Sa man kommer haifran!
Hem och laga Kupus-salate till middag.. mer behovs inte =)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela