Sanna - Mitt i livet

Aj aj!

Publicerad 2007-12-29 04:23:43 i Allmänt,

Har så fruktansvärt ont i min axel.. eller mina axlar kanske jag ska säga.
Men speciellt i den högra.. den låste sig idag och när jag skulle försöka räta ut den så knakade det till så fruktansvärt mycket och efter det så kan jag inte röra på den speciellt mycket. =( Inge roligt alls..

Hemkommen från jobbet för en stund sen..
Det har varit en riktigt lugn kväll. Inte mycket folk alls! Men alla sparar väl sig till Nyår kan jag tänka mig.
Känns lite segt att jobba när det inte är nå folk bara. Soffan och en skön filt lockar ganska mycket under en kväll som denna.. haha

Obligatoriska trippen till Statoil hanns självklart med.. Det blev en halv baguette med köttbullar och rödbetssallad. Vilken skräll! ;)

Ska försöka kolla efter en laptop imorn också.. Behöver verkligen ha en nu när jag ska åka!
Lättare att hålla kontakten med folk då. Slipper man sitta på nått internet-café var och varannan dag.
Men får se hur mycket min lilla budget tillåter.
Ingen som vill sälja en dator till mig? ;)

Nehe.. om man skulle ta och försöka få sig lite sömn?!
Måste jue jobba imorn med.. och det blir en ganska lång dag.. Men sen är det slut! =)

Känns konstigt måste jag säga.. Känns inte som att jag ska sluta, men nu är den dagen faktiskt här!
Kommer nog vara lite sorgsen imorn i alla fall.. vet jue hur jag är!

Nehe.. John Blund kallar!

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela