Sanna - Mitt i livet

Gott Nytt År!!

Publicerad 2007-12-31 16:42:01 i Allmänt,

Skulle springa ut och röka, men hittade en liten dator gömd i ett hörn!

Är på Panorama Hotell i Göteborg! Resan i bilen hit tog lite över SEX timmar pga alla rökpauser, kisspauser och en och annan spya (inte från min sida).. Helt galen, men rolig resa.
Har solat solarium för första gången på väldigt länge.. massor skönt var det.
Nu ska jag ta en cigg och springa upp och börja fixa mig. Festen börjar klockan 19 och då är det mat!

Hittills har resan varit hur rolig som helst och jag tror definitivt att det kommer att bli en oförglömlig kväll!
Får se hur man mår imorn bara! ;)

Tänkte bara önska alla en underbar kväll och att alla era önskningar slår in för 2008!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela