Sanna - Mitt i livet

It's the most wonderful time..

Publicerad 2007-12-20 02:02:02 i Allmänt,

Bra dag idag.. =)

Det var mycket att göra i Tuna idag.. Både med kunder och varor som kom.
Beställning på tolv stycken korgar också.. som ska vara klara imornkväll. Och jag vill själv göra de eftersom jag började med det. Så kommer få jobba på snabbt imorn då jag bara hann med fyra stycken idag.
Spelat en och samma låt i butiken nästan hela dagen idag.. Peabo Bryson - Most wonderful time of the year
Blir så glad av den! Helt underbar låt!

Gick en sväng inne på Plantagen och Kid idag med Carro.. Fanns hur mycket saker som helst därinne. Och allt var jättebilligt dessutom. Massor med rea. Och självklart ville jag ha allt!! Haha..
Men vad är det för mening med att köpa en massa hemtextil och krukor och ljushållare och allt vad det nu va jag ville ha.. när jag ska flytta! =/ Har jue ingen lägenhet som jag behöver inreda.. och dessutom så skulle jag jue aldrig få med mig allt ner heller. Blir det så att jag flyttar till eget så finns det jue alltid.. IKEA! ;)

Var hemma och började sortera alla mina saker som ligger huller om buller i lådor och väskor.
Måste se vad jag ska ta med mig och vad jag ska "magasinera" här hemma hos mor och far. Nu blir det jue mest kläder som åker med ner till Amsterdam.. Men vissa saker kanske jag får för mig att jag vill ha med. Eller jag kanske kommer och hämtar det sen.. Så det gäller att planera väl. Så att jag inte gömmer det allt för bra. Haha
Som vår/sommarkläder behöver jag jue inte ta med mig nu på en gång. Har gjort en egen liten väska till de. Så är det bara för mig att ta med mig den när jag kommer hem för ett besök. ;)
Om jag vill använda de igen that is! Det vet man jue aldrig. Men känns jue lite onödigt att behöva börja köpa en Helt Ny sommargarderob när man redan har en massa kläder.

Jag är så glad.. =)
Jag ska flytta ner till Amsterdam, Holland!
- Ett ställe där jag inte kommer våga köra bil! Vilket betyder att jag kommer behöva köpa en cykel. =)
- Ett ställe där det inte finns lösviktsgodis!! Och det andra godiset tycker jag är jättejobbigt att äta! Haha
Två saker alltså; Cykel = motion + Ingen godis = jag kommer gå ner massor i vikt!! haha
Eller det är vad jag tänkt mig i alla fall.. Sen får man väl se hur långt man kommer på det.

Men jag vet hur jag är när jag åker på semester. Jag äter knappt några sötsaker. I och för sig så brukar jag hamna nånstans där det är så varmt att man knappt orkar äta nånting överhuvudtaget, men jag kanske kan lyckas vara lika disiplinerad nere i Amsterdam!

Fan alltså jag tror inte att jag riktigt förstått att jag ska åka. Det är helt sjukt!
Men kul ska det bli! Längtar mycket tills mitt äventyr börjar. ;)


Sa jue att det absolut inte skulle bli nån utgång ikväll..
Men Andy, min darling, var förbi Tuna och sa hejdå idag!
Han åker hem till England för att fira jul och sen dagen innan nyårsafton så ska han sätta sig på ett plan och åka till Canada (stavas det med C eller K? haha). Massor tråkigt att han ska lämna oss..
Han sa att han skulle förbi Harrys och säga hejdå till Kajsa.. så jag gick också dit!
Fick säga God Jul och Gott nytt till Fredrik, vår barchef, också. Det var också jobbigt!

När Andy kom till Harrys och sa hejdå höll jag på att börja gråta igen..
Ville inte att han ska åka! Det är jue ganska konstigt egentligen.. eftersom jag själv ska åka!
Så jag förstår inte hur det går ihop riktigt! Haha
Men det känns sorgligt i alla fall.. Men vi har jue alltid Facebook! Eller hur!! ;)

Andy, darling! If you go to England, come and see me in Amsterdam!! =)
Or maybe I can come to you!? =)
Anyways.. Have a great christmas and have fun in Canada!
I'll miss you to death! You know it!
Take care babe! ;) Lot's and lot's of love from me! Always! ;)


Nu sitter man här igen då.. och skriver ett alldeles för långt inlägg om allt och ingenting.
Hoppar från ämne till ämne! Men.. that's me! ;)
Jag vet att jag är uppe för sent och att jag borde sova! Kan höra min mors röst i huvudet.
Jag ska jue faktiskt jobba imorn.. Haha

Men nu börjar faktiskt sängen kalla..
Skönt ska det bli att krypa ner under ett varmt täcke!

Bara Tuna imorn och sen är man ledig eftermiddagen och kvällen igen.
Blir väl till att kolla julklappar på riktigt imorn då! Eftersom jag inte lyckades slita mig från jobbet idag. *suck*

Aja

Laku noc ;)

Gonna miss you darling! =)
image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela