Sanna - Mitt i livet

Kväller..

Publicerad 2007-12-02 22:22:58 i Allmänt,

Seg fortfarande..

Ska väl snart börja packa lite grann.. Måste åka med tåget som går 14 imorn så jag hinner upp till Arlanda.
Vill bara gå och sova just nu!

Har jue inte gjort så mycket annat idag.. Bara degat och haft det bra!

Nehe om man skulle sätta igång och se efter vad man ska ha med sig.
Kommer jue bli en del om jag känner mig själv rätt.
Ska jue vara borta hela veckan!!


Jag fick en julkalender i present idag..
Måste vara något av det sötaste jag har fått! =) Blev jätteglad!

image41

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela