Sanna - Mitt i livet

Oj oj..

Publicerad 2007-12-25 15:41:02 i Allmänt,

Ja, resten av kvällen kändes jue inte som julafton!

Jag och Philippa åkte hem till Adis där Nermin, Dino, Dado, Zlatan och Vice satt..
Det blev en liten förfest för oss!

Sen åkte jag och Philippa ner till Harrys och festade lite. Det blev ingen längre stund, men det var trevligt i alla fall.
Blev lite för full under julafton kan jag tycka.. Men what to do? hehe

Idag känns det segt och jag skulle inte ha något emot att ligga hemma under ett täcke, framför en film.
Men nej.. börjar jobba kl 19 och sen vet man jue aldrig när man kommer därifrån.
Vi stänger kl 03 och sen ska det jue städas dessutom.

Jag hoppas på att jag inte ska behöva jobba i Tuna imorn eftersom jag hade tänkt följa med mor och far till Norrköping och hälsa på farbror med familj. Kusinen fyller 20! Dessutom har jag inte träffat de på evigheter och vill gärna göra det innan jag ska åka till Holland.
Men det ser faktiskt ganska mörkt ut måste jag säga.. Det känns inte roligt alls. =/

Nu ska jag gå och få lite mat i magen..

Ha en fortsatt trevlig helg!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela