Sanna - Mitt i livet

Relax, take it easy!

Publicerad 2007-12-24 00:18:46 i Allmänt,

Idag har jag verkligen inte gjort mycket..

Vaknade vid två och kände mig fortfarande trött.. Önskade jag hade kunnat stanna kvar i sängen, men det var jue dags att kliva upp!

Åkte till Tuna Park med syster yster, som jag inte delade sängen med inatt, och inhandlade det sista.
Det blev en gemnesam julklapp till föräldrarna.. Har nog fått de att tro att vi köpt en ny gran åt de.
Vi har jue en plastgran eftersom mor min är allergisk.. och just denna gran har vi haft så länge som jag kan minnas! Haha.. och jag tycker om den. Mamma däremot tycker att den är jätteful! Men vi har jue haft den så länge.. så jag skulle inte vilja byta ut den.

När jag kom hem så åt jag lite av mors underbara julmat.. Fick tjuvsmaka lite. ;)
Gott var det.. =)

Vi har bara varit hemma hela kvällen.. Druckit vin, myst framför tv:n och kollat på film.
Köpte en ny film för nån vecka sen; "Music and Lyrics" med Hugh Grant och Drew Barrymore. Jättebra var den. En riktig "Sanna-film" =)

Skönt att bara vara hemma.. trots att jag känt mig rastlös några gånger..
Men; that's me! ;)

Sitter med en P2 framför mig.. Massor gott! ;)
Ska väl umgås lite till och sen börjar det bli dags för sängen.. Konstigt att jag kan vara så trött.
Har jue verkligen inte gjort något ansträngande idag. Men antar att det är alla dagar utan sömn som kommer.

Ledig hela dagen imorn.. Väldigt uppskattat kan jag säga.
Men börjar kl 19 på juldagen och jobbar till i alla fall 04! Så det kommer nog bli mer än nog med jobb!

Jaja..

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela