Sanna - Mitt i livet

Sista dagen på jobb igår..

Publicerad 2007-12-30 19:52:07 i Allmänt,

Kändes inte som det.. I alla fall inte på dagen.

På kvällen började det kännas ordentligt och nu börjar det dessutom kännas att man ska åka!
Började skaka och fick lite ångest igår. Magen krampade sig och jag trodde verkligen att jag skulle spy!
Inge roligt alls.. Trodde nästan att jag höll på att bli magsjuk! Men idag känner jag ingenting.
Nerverna börjar redan spöka och om jag var sådär igår vill jag inte ens tänka på hur jag kommer att vara på lördag!

Idag har jag inte gjort så mycket..
Sov länge.. det va skönt! ;) Gick upp och tog det lugnt..
Åkt till Tuna Park där Marcela gjorde mina naglar! De blev jättefina!
Lite ovant att ha de just nu.. men det gick fortare att vänja sig vid de denna gången!

Sist jag gjorde hade jag jätteproblem med allt och vägrade nästan att gå på toaletten.. haha
Men nu så går det jättebra.. Ska bara bli intressant och se hur det kommer att gå med stay-upsen eller strumpbyxorna imorn! Men det ska nog gå bra. ;)

Vi åker ner till Götet redan vid åtta imornbitti.. Tidigt, men ett måste.
Grabbarna hyrde en minibuss till oss alla så vi får åka tillsammans! =) Alltid kul med road-trips!
Mysigt.. och kanske lite trångt. Men finns det hjärterum, finns det skjärterum! ;)

Ska bli riktigt skoj imorn faktiskt.. ser verkligen fram emot det! =)
Mat, dans, dricka, folk! Kommer bli papparazzi imorn igen! Haha..

Jaja.. nu kanske man ska ta och göra nått vettigt!?

Gott Nytt År/Sretna Nova Godina/Hyvää Uutta Vuotta!

Velika Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela