Sanna - Mitt i livet

Sjuk igen..

Publicerad 2007-12-09 23:08:52 i Allmänt,

Måndag åkte jag till Stockholm och mötte upp Michiel på Arlanda.

Kvällen spenderades med en middag på en mysig restaurang i stan. De hade jättegod mat! Helt underbar!! =)

Tisdag, shopping i Stockholm.. och sen gav vi oss av till hamnen och båten till Helsingfors.
Bara 800 pers på en båt som tar 2800 pers gjorde så att vi kände oss nästan ensamma.. haha
Men vi hade trevligt.. Drack och dansade. =)

Onsdag, spenderades i Helsingfors med en rundtur i stan.. och sen på kvällen skulle vi festa!
Men det blåste så otroligt mycket och jag lyckades bli så sjösjuk att det jag låg i sängen redan innan 22.
Och då ska det ändå tilläggas att jag inte blir så lätt sjösjuk på såna stora båtar.
Det gungade ganska så rejält. Lyckades få upp all mat jag ätit under veckan!! Helt tom blev jag. =(
Inte så trevligt!

Torsdag, tillbaka i Stockholm! En utsvulten Sanna äter frukost på Coffehouse by George! *mums*
Shopping och rundtur i Gamla Stan och runt omkring i staden!
Lunch på en jättemysig Italiensk restaurang. (Åt upp nästan all mat!!)
Shoppade klänning till nyår (som ska spenderas i Gbg med b la Vice och Nermin), nya skor (eftersom mina fötter var helt döda efter fyra dagar i högklackat, haha), en jättefin varm tröja (har inte så många såna) och lite småsaker. Trevligt att få shoppa loss lite..
Sprang dessutom runt halva stan och letade efter en Julbock eftersom Michiel lovat sin moster att han skulle köpa med sig en sån!
Middag på Ming Garden (Kina) på Söder.. Massor gott! Även här nästan rensade jag tallriken. Haha
Jag kan lova att jag verkligen var helt tom i magen!!

Fredag åkte jag hem till Tuna vid lunchtid och sen var det bara att bege sig till jobbet.
Fick ändå sluta skaplig tid, men lyckades jue självklart inte somna försän sent!

igår gjorde jag 16 timmar på Harrys.. Gick på Ipren och Redbull (mina bästa vänner) hela dagen eftersom jag under fredagnatt kände att jag började bli dålig.

Sovit tre och en halv timma inatt.. Jobbat ute i Tuna Park idag!
Sjuk med feber, ont i kroppen och halsen! Dessutom har jag nån sorts rubbning i balansen också.
Vet inte om det är pga kryssningen kanske.. Men det är inte alls roligt.

Spenderat eftermiddagen och kvällen nerbäddad i soffan och tittat på tv.
Tänkte att jag skulle ta och kolla en film och sen sussa.
Orkar inte vara sjuk! Vill inte vara sjuk!! =(

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela