Sanna - Mitt i livet

skitdator!!

Publicerad 2007-12-21 17:19:54 i Allmänt,

jag avskyr verkligen denna dator!!

Suttit har hela dagen.. Ingen direkt rusning till butiken. Fick ett samtal fran Maya som berattade att det var jatte jattemycket folk ute i Tuna! Dar skulle man jue vara nu.. Men en timme och 15 min kvar.. Sen far jag ga hem ett par timmar innan det ar dags att ge sig av till Harrys.

Undrar om det kommer att vara folk ute idag..
Alla har jue fatt lon, och det ar helg.. Men sen ar det jue jul nu ocksa. De kanske sparar sig till juldagen!?
Jaja, det visar sig val nar jag kommer till jobbet.

Kanns jattekonstigt att jag snart ska jobba min sista dag pa bada jobben..
Ska forsoka ta hand om mig sjalv lite grann innan det ar dags att aka. Spendera lite tid med familj och friends.

Jag vet jue faktiskt inte nar jag kommer fa traffa alla igen.

Sorgligt att tanka sa.. Men vissa personer ska det bara bli skont att slippa se och hora!
Helt underbart att komma ifran!

Nej.. palla sitta har langre.. Vill bara hem nu!

Jag ska jobba som plock i restaurangen ikvall.. Det betyder att jag kommer fa vara lite overallt.. Och fixa dukning osv. Skont ska det bli.. Kanns kul att gora natt annorlunda. Men kommer nog sakna nattklubben och min Kajsa. Haha
Alla sager det.. Det finns ingen som jobbar som jag! ;)
Thats me!! And thats why you love me.. hehe

Nej.. en cigg kanske..

cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela