Sanna - Mitt i livet

Sweetest girl..

Publicerad 2007-12-27 03:25:21 i Allmänt,

Det blev en sväng på Harrys ikväll, men i nyktert tillstånd!

Inte så mycket folk, men fick dansa lite i alla fall.. Så många gånger som jag fått frågan; "Hur känns det med flytten nu då?" ikväll! Följt av; "Det kommer bli tomt utan dig.."

Vet inte riktigt vad man ska säga.. Det känns jue kul att åka, men också lite sorgset.
Sen är det jue alltid trevligt att folk i alla fall tror att det kommer att märkas att man är borta. Så att man inte bara är en i mängden. Fast det skulle jag väl aldrig kunna tänka mig att jag är.. ;) haha

Tanken slår en ibland; "Vad betyder jag egentligen för dessa människor?" och "Hur stor betydelse kan det jag gör på jobbet egentligen ha?"

Och det får man svar på en del gånger också.. Fast jag har så svårt att förstå ibland. Att det jag gör faktiskt betyder något. Fast sen tänker man jue; "varför skulle det inte göra det?"

Det blir mycket av samma samtalsämne nu.. Men ha förståelse! Det är jue faktiskt det som tar störst plats i mitt liv just nu. Och jag måste få skriva!! Annars blir jag galen!

Det tittar in folk som läser min blogg och jag undrar självklart vad det är för ena!
En del människor erkänner vid de konstigaste tillfällen att; "ja, jag läste lite i din blogg häromdagen.."
Men ingen jäkel bryr sig om att lämna nått spår. Så skriv en liten kommentar vettja! ;)

Nu ska jag nog krypa ner i sängen.. Det är en ny dag imorn också!

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela