Sanna - Mitt i livet

Vilken skum dag..

Publicerad 2007-12-22 04:47:47 i Allmänt,

Det känns bara så konstigt idag..
Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.. Men nånting känns annorlunda.

Kom idag på att jag bara har tre pass kvar att jobba på Harrys innan jag slutar!
Kanske är det som gör att det känns lite konstigt.

Yellow Mike är tillbaka på Harrys!! =)
Fast de ska jue tydligen sluta spela tillsammans! Så imorn är deras sista spelning på Harrys!
Jättetråkigt tycker jag.. De är riktigt bra! Så jävla roliga dessutom.

Fick en fin t-shirt idag.. =)
Ska ta kort på den så att ni får se!

Skulle behöva sova.. Men är som vanligt uppe i varv efter en kväll på jobbet.
Det har inte varit så mycket folk.. ganska lugnt faktiskt.
Alla tror att det kommer smälla imorn. Får väl se hur det blir.

Tror i alla fall att det kommer att vara kaos på Tuna imorn..

Börjar känna mig sämre igen.. Det skulle väl vara min tur att bli sjuk igen till julafton!
Orkar inte ligga nå mer.. Vill jue vara frisk! Bläh!

Nehe.. Om man skulle försöka sig på några timmars sömn?!
Har så jäklans ont i magen!! Hatar den här tiden på månaden!!!!

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela