Sanna - Mitt i livet

When I need you..

Publicerad 2007-12-19 01:11:46 i Allmänt,

Dagen har varit helt okej..

Jobbet i Tuna kändes inte så jobbigt och tiden gick fort!
Gjort korgar till en av våra kära ägare.. De blev faktiskt jättefina ;)

Va och köpte en julklapp till min kära systerdotter också! Nermin va så snäll och hjälpte mig med det.. =)
Blev en jättefin blå kamera! Haha. Nästan likadan som jag har.. =)

På Harrys idag så skulle jag och Rickard ta hand om ett sällskap på övervåningen.
50 personer skulle de vara och de skulle äta buffé.
Snacka om att jag blev glad när jag upptäckte att det var min gamla kör som jag skulle ta hand om!! =)
Så himla roligt att träffa alla.. Har jue varit på väg flera gånger för att hälsa på de på körövningen, men det har aldrig riktigt funnits tid till det.

Men nu fick jag träffa de och självklart fick jag också höra de!! =)
Helt underbart var det och jag blev så rörd och så mycket minnen kom tillbaka att jag grät ögonen ur mig!
Saknar att sjunga.. jättemycket faktiskt. Men tiden har jue inte alls räckt till och det har gjort att jag var tvungen att välja bort något. Men det var kul att träffa alla en sista gång innan det är dags att åka.

Sen när jag slutade så pratade jag lite med Fia, min personalchef på Harrys.. Och hon sa så fina saker så jag började gråta igen! Usch.. det har varit en sån dag.
Men jag undrar vad jag skulle göra utan alla härliga människor som jag har där på jobbet!
Det är helt sjukt hur mycket jag tycker om de.. och hur mycket jag kommer att sakna alla.

Ska i alla fall vara lite ledig nu den sista tiden.Så att jag hinner umgås med mina nära och kära..
Blir ledig både från Harrys och Tuna lite grann.. och allra sista dagen jag jobbar är dagen innan nyår.
På nyårsafton blir det avfärd till GBG för lite festande med balkan-ligan ;)
Och på torsdagen där sen tänkte jag att det skulle festas lite som ett avsked typ.
Så man kan träffa alla människor en sista gång och göra nått tillsammans med de.

Har inte bokat biljett ännu.. men det lutar åt att jag åker ner den 7/1.. Hittade en biljett med morgonflyg.. så att jag är framme till lunch. Vilken är en bra tid eftersom jag bara ska installera mig lite grann och inte behöver jobba.

Nehe.. om man skulle hoppa i säng kanske!
Jobb imorn igen.. Men bara i Tuna! Sen ska jag bara slappa resten av dagen
Blir absolut igen utgång eller något ens åt det hållet imorn.

Kanske ska handla lite julklappar.. eftersom jag inte ens börjat med det än!
Usch.. känner panik för det där! Bläh!
Bara för att jag trodde att jag hade längre tid innan julafton.
Men så var jue icke fallet.

Aja

Laku noc.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela