Sanna - Mitt i livet

Käre Gud..

Publicerad 2007-07-19 20:55:49 i Allmänt,

Nu ber jag så hemskt mycket att min ansökan om svenskt medborgarskap ska hinna komma fram till mig innan tidsdag så att jag kan få ett provisoriskt svenskt pass och kunna åka min jävla semester!!!

Fick veta igår att mitt pass tydligen är mer sönder än vad jag trodde att det var.. och eftersom jag är finsk medborgare så är det inte så lätt att fixa ett nytt pass.. och det finns dessutom inga provisoriska pass för finskar.. så imorse åkte jag med papper till Nyköping för att få bli svensk medborgare. Mannen jag pratade med sa att det finns en chans för att det kan funka. Så nu ber jag till Gud och håller alla tummar jag har för att det ska gå vägen. Vet inte vad jag ska ta mig till annars.. Har jue längtat så enormt mycket och jag vill.. nej.. jag BEHÖVER komma härifrån nu på en gång.. kan inte vänta mer nu!

Usch.. har jobbat en hel del den här veckan..
Kristianstad var ett underbart och välkommer avbrott i vardagen! Men man blev lite mer sliten efter resan.. haha
Berättar mer om det vid ett senare tillfälle!

Jobbat Harrys både tisdag och igår..
Tisdag var rolig, mycket mycket folk!
Igår var mindre roligt att jobba eftersom jag hade det där med passet hängande över mig.
Blev dessutom slagen med en flaska över käken av en full snubbe. Inte med flit, men de tror verkligen att de bara kan gå igenom en.. Hur tänker fulla människor.. Med tanke på mitt humör så var jag bara två sekunder från att kasta mig över honom! Jag är inte så stor, men jag hade nog klarat av det just vid det tillfället.

Hahaha.. fick höra en ganska löjlig grej.. "Kändis".. Yeah right!
Snacka om att man måste ha ett stort ego för att ens tro att man diskuterade den personen.. haha.. Finns det nått intressant att hämta där eller??

Nej.. nu ska jag gå och äta lite av pappas wok och sen ska jag åka hem till mitt och nanna kudde..
Ska bli så skönt..

Håll nu tummarna för att jag ska få min resa..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela