Sanna - Mitt i livet

Bläh!

Publicerad 2007-06-10 19:00:58 i Allmänt,

Så jäkla trött nu..

Gårdagen med sina ca 33 grader, strålande sol och inte ett moln så långt ögat kunde nå;
Stod inte still en enda sekund i Tuna, glass efter glass fick lassas upp. Hade så ont i armen att jag knappt kunde använda plattången senare på kvällen. Kändes som att jag skulle smälta bort.
Efter jobbet fick jag köra lite med pappa och vi åkte och käkade middag på Roma.. Delade en pizza på uteserveringen, varmt och skönt! =)
Började jobba 22 på Harrys.. det var verkligen jättelugnt fram till typ halv tolv och då kom alla på en gång istället. Det var så otroligt varmt så jag tror nästan jag blev av med ca 3kg när jag sprang där och plockade disken.
Var helt slut när jag skulle åka hem, men lyckades ändå inte somna försän vid sex eller nått sånt.

Idag har jag jobbat i Tuna.. Så trött när jag skulle kliva upp imorse. Men mådde ändå bättre faktiskt. Försökte faktiskt få ledigt idag för att kunna få njuta av solen och umgås lite med vänner kanske.. men det gick inge vidare. Det är klart att det var strålande sol under de timmarna när jag jobbade och sen fem minuter efter att jag slutat så kom regnet.. Typiskt. Inte för att det höll i sig så länge, men iaf..
Sitter hemma hos mamma och pappa. Ska snart börja röra mig hemåt.
Vet inte riktigt vad man ska ha för sig idag. Antagligen blir det en sväng ner på stan och se vad det är för människor ute. Bara träffa lite folk och prata. Inget speciellt. Ska jue faktiskt jobba imorn med.. (Vilken skräll)

Ledig nästa gång den 20/6 som sagt och då hoppas jag att det kommer vara fint väder. Men jobbar mycket antingen förmiddag eller eftermiddag.. så det gäller bara att ta tillvara på den tiden som man är ledig så kommer det nog att bli bra.

Nehe nej.. ska ta och röra mig hemåt!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela