Sanna - Mitt i livet

Dagens..

Publicerad 2007-06-10 18:33:28 i Allmänt,

Dagens frukost: En banan
Dagens kläder: Svarta shorts, gul tunika från Gina, "tå-strings" skor
Dagens låt: Makes me wonder - Maroon 5
Dagens dusch:  Imorse innan jobbet
Dagens frisyr: Ruffsigt, i en liten knut
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: Samtalet, det gjorde mig glad..
Dagens planer: Umgås med vänner
Dagens vill ha: Ledigt imorn
Dagens saknad: Att få vara ute i solen som alla andra
Dagens samtal: Från en viss Köpings-bo =)
Dagens tråkigaste: Att det var strålande sol under alla timmarna när jag jobbade och regn så fort jag slutade
Dagens roligaste: Muppat mig på jobbet =)
Dagens finaste: Maya, som är en alldeles underbar liten flicka.. =)
Dagens måste: Plugga matte
Dagens dricka: Redbull, vatten och cola (det vanliga)
Dagens köp: En tunika från Gina, ett paket cigaretter
Dagens mat:  Foccacia med Salami och sallad
Dagens mående: Halvbra, fortfarande febrig och hostig =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela