Sanna - Mitt i livet

En ny start..

Publicerad 2007-06-23 19:25:06 i Allmänt,

Det känns som att mitt liv har fått en ny start..
Nya människor som kommit in i mitt liv! Och "gamla" som stannat och som man fått en bättre kontakt med.. =)

Måndags var min date med Miso (uttalas misho).. haha Första intrycket är bra måste jag säga.. Det vart en lång date! Och jag hade så himla roligt.. Han får mig att skratta och det är en underbar känsla.. Hoppas att vi ses snart igen ;)

I veckan så tog jag ett enormt steg mot en bättre och lyckligare Sanna.. Det kändes som att en stor sten lyftes från axlarna.. att äntligen känna sig stark nog att göra det. Jag tänker inte bli trampad på längre.. tänker inte ta någe mer skit från NÅGON!

Igår var det midsommar.. och det var fest hemma hos Annika och Rickard! Vi firade Rickards och Peros födelsedag. Fan det var så sjukt roligt att umgås med alla igen. Det var så otroligt längesen.. Och flera personer igår fick mig att inse en del saker.. Festen vart väldigt lyckad och några utav oss gick ner till Harrys och festade lite där. Det var också roligt.
Idag har det inte varit lika roligt.. Vaknade så bakfull att jag knappt ens visste vad jag hette. Har degat i soffan hela dagen. Pappa kom med lite McDonalds till mig.. haha.. Älskar min kära far! =)

Nu är man hemma hos Carro.. Vi ska åka ut till Borsökna till Peros föräldrar, de har fest. Det ska bli riktigt trevligt.. Kanske blir utgång senare. =) Får se vad som händer. Men en sak kan jag säga; är så jävla lycklig för att jag är ledig!!!

Lycklig för alla som jag har runt omkring mig.. Känslan i kroppen är som ett litet barn kvällen innan julafton..

Caroline, min underbara vän.. Vet inte vad jag skulle göra om inte du fanns där!
Du är min syster och det kommer du alltid att vara!

Till alla andra som vet att de har en plats i mitt hjärta; Det är ni som gör mina dagar.. =)

Nej, nu ska jag fixa iordning det sista och sen är det fest!!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela