Sanna - Mitt i livet

Helgen

Publicerad 2007-05-21 22:11:46 i Allmänt,

Det var en trevlig helg.. Nybron är hur fint som helst. Och festen på Java va jätterolig. Mycket bra musik och roligt folk. Det blev aldrig nån fest på föreningen. Tiden räckte inte till.. Tråkigt, men jag hade roligt iaf!

Söndagen vaknade jag bakis och tog mig till jobbet. Dagen gick som i ett töcken.
På kvällen gick jag en sväng på personalfesten för Harrys/Lotus.. Drack och käka lite grann och sedan så mötte jag upp tjejerna för en cider på Time Out. Det var trevligt, men skönt att komma hem och lägga sig i sängen.

Har haft min tredje klass idag. Två till innan jag har klarat min utmaning. =) Förhoppningarna är att jag ska kunna hålla alla klasserna. Det skulle jue kännas så otroligt bra, som att man har överkommit en gräns.. =)
Jobbat i Tuna idag också! Hemma hos Carro en sväng nu. Ska snart röra mig hemåt. Både jobb och klass imorn.

Moj lipi andjele, pogledaj u mene..
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmijeh za tebe =)



Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela