Sanna - Mitt i livet

Lördag!

Publicerad 2007-05-19 17:47:38 i Allmänt,

Äntligen lördag.. Äntligen lite ledig iaf! Eller ett par timmar ikväll.
 
Första kvällen på Harrys i onsdags var jue ganska kaotisk. Ingen hade räknat med att det skulle komma så mycket folk.. eller jag förstod att det skulle bli en hel del. Men eftersom de på Harrys inte direkt är vana vid onsdagar och speciellt om det är ledig dagen efter så hade de inte direkt sett till att det var tillräckligt bemannat. Fick börja mitt första pass i garderoben.. ENSAM! Vi hade närmare 1000 gäster under kvällen så ni kan jue tänka er att det inte var det roligaste! Folk skrek och gapade för att de fick vänta för länge, men vad ska man göra? Kan jue inte mer än att försöka sitt bästa. Helt slut efteråt.. Jobbade på Lotus i plocken igår kväll. Det var trevligt. Lite mindre att göra, för det var inte så mycket folk. Skönt att kunna komma in i allting i lugn och ro!

Två klasser avklarade i min PS. Det betyder att jag måste hålla minst tre till för att det ska bli godkänt. Men det ska nog gå bra. Har jue 7 till inbokade =)

Ikväll har jag lite ångest för jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra.
Fest på Kroatiska föreningen, fest på Java, nypremiär för Nybron, Reggeatonfest på Lotus.. What to do, what to do?
Ska iaf träffa Diego och Michko så vi får väl se vart det bär av. Lite trött bara! Ont i fötterna som faan!
Men det kommer säkert bli kul, vad som än händer.. =)

Nehe.. åka hem snart.

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela