Sanna - Mitt i livet

Mölndal

Publicerad 2007-05-13 22:04:14 i Allmänt,

Oj vilken lång, men också givande dag det har varit..

Dagen började med en hotell-frukost.. alltid lika gott ;) Sedan bar det av med taxi till Mölndal. Här träffade jag massor med konsulter från alla delar av Sverige. Alltid lika trevligt.. =)

Sitter här i en liten mysig hörna av Scandic Mölndal. Vi har precis avslutat middagen och de flesta börjar dra sig tillbaka. Det har varit många intressanta föreläsningar om hudvård, make-up, hur man bokar klasser, kundvård osv Man har verkligen fått mycket tips och goda råd =) Trots tröttheten så känner man sig ändå peppad till max att fortsätta med sin egen verksamhet.

Det ska bli kul att komma hem och boka tider och ringa framtida kunder. =)
Marie, tjejen som delade med sig av denna otroliga möjlighet till mig, är snart Sales Director! Med en alldeles egen unit. Vi blir en egen grupp som tillhör en större grupp! Det ska bli så spännande.
Imorgon ska vi få en rundvandring på huvudkontoret.. Det ska bli jätteroligt att se! Har aldrig varit där och är jättenyfiken på hur det ser ut. Sedan bär det av hemåt.

Vill egentligen inte åka hem, det skulle vara så skönt att ta en liten semester..

Gud va mycket tjejer jag har mött idag. Tjejer som av olika anledningar börjat med det här jobbet. Det är så roligt och också inspirerande att höra varför just de började och hur långt de har kommit. Det får en att drömma lite. =)

(Om någon inte har förstått så är det så att jag som konsult inte får göra reklam för detta varumärke genom att skriva ut dess namn. Vi gör ingen reklam utan det går från mun till mun. Men självklart så svarar jag gärna på frågor om ni har några  =) )

Nehe.. om man kanske skulle ta och "dra sig tillbaka".. 
Fan, alla är jue på kryssning. Det hade faktiskt varit rätt så roligt att också åka, men jag ångrar inte att jag åkte hit. Det kommer fler kryssningar. =)

Laku noc.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela