Sanna - Mitt i livet

Perfect Start..

Publicerad 2007-05-15 15:00:41 i Allmänt,

Gårdagen var intressant. Dagen började väldigt tidigt med en underbar hotell-frukost =) Mmm, finns det nå bättre? Sedan bar det av mot huvudkontoret för en rundvandring. =) Det var jättefint, en exakt kopia av huvudkontoret som finns i Dallas.. Det var väldigt inspirerande att gå runt där.. och se hur de jobbade.

Vi fick vänta på Marie ett par timmar som fortfarande hade lite utbildning kvar att gå igenom eftersom hon är DIQ som det så fint heter. =) Så vi var ett par som tog en sväng runt i Frölunda Centrum, det var väldigt stort där och de hade massor med affärer som inte finns i e-tuna. Så det var trevligt. Lunch på McDonalds och sen bar det av hemåt.

I bilen på vägen hem började jag planera för min utmaning som börjar idag. "HÅLL ÅTTA KLASSER PÅ FJORTON DAGAR", en så kallad PERFECT START. Lyckades boka in 6 av de igår och nu väntar jag bara på svar från två andra om huruvida de vill ha klasser eller inte. Självklart hoppas jag på att de ska vilja det. Det är en skjuts i rätt riktning om man gör en PS och det får en att hålla fokus och fortsätta i rätt riktning =) Så jag hoppas verkligen att jag ska lyckas.
Håller min första klass, i PS, ikväll klockan 19 och efter det hoppas jag att det ska rulla på. =)

Fick åka med Marie och Liv till Örebro och sedan skulle jag ta tåget därifrån hem till E-tuna. Det var bara det att eftersom huvudet var fullt av tankar så "missade" jag att byta tåg i Arboga för att komma hem till E-tuna. Tåget jag satt på skulle åka till Stockholm via Västerås så det var jue bara för mig att kliva av i Västerås och vänta på ett tåg hem till E-tuna. Bara en sån där sak som lilla Sanna kan göra. Väldigt typiskt mig.. haha
Men jag lyckades ändå komma hem tillslut. Skönt var det faktiskt bara slappa hemma under kvällen.

Har ett par timmars jobb i butiken framför mig.. och sedan klass ikväll.

Imorgon ska jag köra Halkbana med körskolan.. Känns lite nervöst, men det ska nog gå bra. Sedan blir det ett par timmar i butiken ute i Tuna och sen ska jag faktiskt jobba mitt första pass på Harrys också. Men det är jag inte alls nervös för. Blir garderob imorn kväll och det kan jag jue faktiskt. Ska bli kul att få jobba med de som man jobbat med. Det känns lite skumt att se "Festen" på Harrys och Lotus, men de gör ett fantastiskt jobb och det går verkligen bra för de. Det blir nog bra, bara man vänjer sig. =)

Inte så mycket folk här idag.. Får väl se hur fort tiden går.
Ut för en cigg iaf

cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela