Sanna - Mitt i livet

Trist..

Publicerad 2007-05-15 18:11:05 i Allmänt,

Ännu en trist dag här i butiken.. Vart är alla människor??
Det är jue faktiskt fint väder ute! Ok, det är jue lite blåsigt men iaf.

Pappa kom och hälsade på mig här.. Alltid lika roligt! =)
Mamma ska också komma, hon skulle köra hem mig så att jag inte behöver stressa eftersom jag bara har en halvtimma innan klassen ska börja.
Plus att de ville träffa mig eftersom de åker på Helsingfors-kryssning imorn och blir borta två dagar..
Åh, jag vill också åka till Helsingfors! Det är så fint där och båtarna som man får åka med är jue också så otroligt fina.. Men det blir ingen mini-semester i år iaf. Eftersom jag ska åka till Kroatien. Får vänta två månader till. Det kommer nog gå fort. Eller det hoppas jag iaf. Längtar så otroligt mycket dit! =)

Tiden nu har börjat gå väldigt fort.. men har fortfarande lite konstig uppfattning om tid. Något som jag gjort för bara två dagar sen kan kännas som att det var två Veckor sen jag gjorde. Och flera veckor nu har jag gått och trott att varje dag som varit har varit en torsdag. Jättekonstigt.. haha
Men det är väl för att man har så mycket att göra hela tiden kanske. Fast nu har jag faktiskt haft ett litet break. Det har väl varit skönt, men man känner att det börjar bli dags för lite fart igen.

Marie sa till mig att "Du är jue inte rädd för att jobba hårt, det har vi både märkt och sett" =)
Så det känns jue också ganska trevligt.. att det uppmärksammas.

Nu startar två veckors extrem-jobbande med hudvården och sedan ska man klara av det andra också. Men som sagt det är bra med en PS.. man blir både fokuserad och målmedveten. Jag vill framåt och jag SKA ha den där rosa bilen så småningom. Och för att få den så är det bara hårt jobb som gäller. =)

"Shoot for the moon, and if you miss you will still be among the stars"
Dröm stort.. Det kommer att föra dig framåt. =)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela