Sanna - Mitt i livet

Dåligt humör..

Publicerad 2007-11-19 00:39:10 i Allmänt,

Eller är jag bara trött?

Jag vet faktiskt inte vad det är med mig.. Just i detta ögonblick så är jag trött!
Men inte så trött att jag kan somna! Så fort jag lägger huvudet på kudden så börjar tankarna snurra!

Känner mig irriterad och ledsen hela tiden.. varför?
Jag har inget bra svar på den frågan nu heller.

Idag har jag varit och packat i lägenheten.. Jag fattar inte hur mycket saker jag faktiskt har!!
Det är helt sjukt! Nu är alla skåp och garderober tomma i alla fall.. Men nu ligger det i påsar och lådor mitt på golvet. Jag vet jue inte riktigt vad jag ska packa undan ordentligt och vad jag ska packa så att jag hittar det igen. Eftersom jag faktiskt inte riktigt, helt vad som kommer hända inom den närmaste framtiden.

Ska åka nånstans!! Det är helt bestämt. Här blir jag inte kvar nån längre tid i alla fall..
Sen om det verkligen blir Amsterdam det får vi se.. Det beror jue självklart på om jag får jobb och nånstans att bo.
Annars kan det bli lite svårt att åka dit. Även fast jag verkligen vill det just nu.
Det skulle verkligen kännas som ett äventyr. Och jag skulle få så mycket nya upplevelser och erfarenheter.

Nått som jag alltid kommer längta till är Kroatien!
Mejlade till Marjan och Ivana, som jobbar på den där turistbyrån som jag hyrde bil och boende av, häromdagen.
Jag har några bekanta som vill hyra bostad till nästa sommar så jag fungerar som mellan-hand just nu. =)
Marjan och jag brukade fika lite på dagarna och prata en massa strunt.

Vi bestämde att till nästa sommar så skulle jag starta en ny turistattraktion "THE CRY-BUS". Eftersom jag berättade att jag grät när jag höll på att köra av vägen när jag skulle till Vodice och också tyckte att det var lite obehagligt att köra runt i stadstrafiken.
Och Marjan hälsade att han har bussen färdig tills jag kommer ner nästa gång!
Usch, vad det fick mig att längta.

Jag måste ner.. Minst en vecka nästa sommar! Om ingenting annat händer! Men jag ska försöka ta mig ner.
Jag älskar det där stället.. och mitt hjärta kommer alltid finnas därnere. Hur sjukt det än låter.
Förälskade mig i landet och människorn och maten.. och jag blir överraskad varje gång jag åker ner.
Det finns så mycket att se och uppleva!

Nej, om man skulle försöka sova en liten stund.
Jobbar i Tuna tidigt imorn och sen är det väl bara att fortsätta packa som gäller..
Tänkte att jag nästa söndag ska hinna med att städa det mesta.
Det är bara nästa helg kvar och sen är det väldigt lite tid kvar innan det är dags att lämna över nycklar.

jaja..

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela