Sanna - Mitt i livet

Det är höstgrått ute..

Publicerad 2007-11-09 12:48:13 i Allmänt,

Och jag har nästan precis klivit upp ur sängen!

Spenderat min andra natt hos mina föräldrar i Torshälla.. Ingen skön säng jag sover i i alla fall!
Så jävla ont i ryggen och ändå lyckades jag sova till 12..
Sen kanske det hade nått att göra med att jag faktiskt inte kom i säng förrän klockan var halv fem eller nått!

Åkte in till Harrys en sväng efter jobbet.. Torsdagar och Pop-kryss (eller vad det nu bytte namn till) är jue så jäkla roligt! =) Fick sjunga igår med och fick massa fina kommentarer efteråt. Alltid lika roligt!
Fast jag själv inte tyckte att det gick sådär jättebra.. Dansade runt med Nerea under kvällen. Det var riktigt trevligt.
Men för många redbull och för mycket tankar i huvudet gjorde det ganska omöjligt att somna.
Lyckades med det tillslut i alla fall..

Ska snart iväg och jobba. Börjar halv tre i butiken på stan! Så jag får stå ut med stenåldersdatorn idag med..
Slutar sen 18.30 och börjar 19 på Harrys i serveringen. Och sen jobbar jag rodden i nattklubben också.
Nationalteatern idag då.. Vet inte riktigt om jag ska tycka att det är bra eller dåligt. Vi får väl se helt enkelt!

Nehe ska ta och hoppa in i duschen så man blir lite piggare. Kanske kan mjuka upp min rygg också..
Den vill inte sammarbeta med mig just nu! Behöver ha den frisk och stark, men den har tydligen andra planer. =(

Det är tre veckor kvar tills Michiel kommer och hälsar på! Ser väldigt mycket fram emot det. =)
Skönt att komma bort också en sväng! =)

Nej.. nu måste jag röra på mig!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela