Sanna - Mitt i livet

Fredag..

Publicerad 2007-11-16 13:02:39 i Allmänt,

Jag är trött! Ska jobba om en och en halv timma! Orkar inte, vill inte!

Ledig ikväll dock.. Fast hade hellre velat vara ledig imorn. Ska fundera under dagen om jag ska försöka ringa någon som vill ta mitt pass. Får se hur jag gör.

Min dumma förkylning vill inte släppa och jag skulle behöva tappa typ 6kg..
Det skulle vara nice.. hehe
Känner mig inte nöjd med mycket just nu. Blir nog en klagdag idag.. *sucken*

Usch, det är redan den 16:e idag och jag har en hel del kvar att ta hand om i lägenheten. Ska försöka ta en hel dag på söndag och verkligen rensa allt och se till att det blir tomt. Det är bara sängen, tv:n och tv-bänken som jag inte själv orkar/kan ta.. Så det måste far min hjälpa mig med.. Men det blir jue deras saker nu så det är klart att de får ta hand om det.. Haha! Nee, klart att jag ska hjälpa.

Men jag vet inte hur det kommer att gå att bo hemma igen! Vissa dagar så känns det som att det kommer gå toppen och andra dagar så känns det bara skit.
Det är jobbigt att behöva anpassa sig efter någon annan när man bott själv så länge ändå.
Och mammor är jue alltid mammor. Så tjatet kommer jue liksom med där.. Att man ska sova tidigt, göra det ena och det andra med det tredje.. Är jue faktiskt en vuxen människa och kan bestämma själv när jag ska sova.. Haha

Nee, usch.. Det kommer bli bra det här! =)
Nu ska jag röka en cigg!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela