Sanna - Mitt i livet

gäsp!

Publicerad 2007-11-27 10:56:54 i Allmänt,

Ska iväg till Vice snart och fixa håret! =)
Skönt ska det bli att bara få njuta ett par timmar medans nån annan pysslar om dig! ;)

Sovit hos Sara inatt.. kände bara att jag inte ville sova ensam!
Plus att det är alltid lika roligt att umgås med henne..

Philippa kom och satt med mig på Tuna igår och sen åkte vi till Time out för att hälsa på Sara.
Så det blev en liten fika innan hon slutade.
Sen låg vi och pratade en stund!

Hon har sprungit hela morgonen i tvättstugan så det känns som att jag har sovit i evigheter eftersom jag vaknat till ibland.. Helt sjukt.
Lite trött är jag i alla fall.. Men kommer nog bli ganska pigg i den här kylan. Brrrr

Nej, om man ska försöka göra sig iordning kanske lite grann..

Ledig hela dagen idag!!
Ska städa det sista i lägenheten!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela