Sanna - Mitt i livet

Lediga kvällen..

Publicerad 2007-11-17 04:52:54 i Allmänt,

Hmm.. Ja, min lediga kväll vart väl sådär!

Hade ingen aning om vad jag skulle hitta på så jag åkte till Harrys och tänkte att jag skulle få i mig nått att äta i alla fall.. Väl där så ser jag att det är fullbokat!! Massor med folk!
Frågade Martin om inte de behövde ha lite extra folk under kvällen.. Men nej, det behövde de inte!
Men snacka om arbetsskadad, när man inte ens kan vara ledig under sin lediga kväll!

Saken är jue den att det är jue oftast bara roligt att vara ledig när det händer nått.. Eller så ska man vara så slut att man inte ens orkar lyfta ett finger..

I alla fall.. så insåg jag snabbt att på Harrys skulle jag inte få nån mat! Så jag tog mig till Donken och åt lite onyttigt istället! Tog en sväng förbi Lotus, som jag inte varit på på år och dar känns det som.. Ingen höjdare direkt. Men träffade Stefan och vi dansade och fulade oss.. Så lite kul hade jag i alla fall.. =)
Nerea ringde vid halv tolv och frågade om jag fortfarande hade lust att jobba.. Hon mådde inge bra alls.. Och det är klart att man ställer upp..

Så min lediga fredag slutade med att jag jobbade i alla fall! Haha, NU kan man snacka om arbetsskadad!

Ingen höjdare att jobba.. Inte så mycket folk och dåligt band som spelade.
Men det gick bra i alla fall.
Så vi tog oss en tur till Statoil (ovanligt, haha) och nu är jag hemma!
Inte speciellt trött heller.. =(

Men ska upp och jobba i Tuna om ett par timmar igen så måste krypa ner i sängen!
Ska inte vara ledig imorn kväll. Lika bra att jobba.. Ska jue faktiskt vara ledig FEM hela dagar i början på december.
Men däremot ska jag åka förbi Dijana innan jobbet. Kan vara kul att bara titta in en snabbis.

Nehe.. sängen som kallar för fröken!

Hoppas ni har haft en trevlig kväll..

Förresten.. Vad gör alla människor på fredagar nuförtiden? Vart har alla tagit vägen? haha

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela