Sanna - Mitt i livet

Lullaby and god night..

Publicerad 2007-11-30 02:37:12 i Allmänt,

Lite konstig dag idag att jobba..

Buffén gick bra och fick sluta redan innan 21.. alla gästerna försvann eftersom de skulle iväg till Lokomotivet och se Magnus Uggla.
Så vi var jättemycket personal kvar som inte hade så mycket att göra..
Satt alla och åt och pratade.

Nerea åker till Spanien ett par dagar imornbitti så jag bestämde mig för att vara kvar och prata lite med henne.
Det blev trevligt faktiskt.. Var en hel del folk ute.
Saknade våran underbara Micke som trubadur ikväll iaf.. Höll på att strypa den andra! Usch!!

Skulle inte ha börjat jobba försän 22 imornkväll.. men nu blev det så att jag ska jobba på Lokomotivet vid 17.30 och sen vidare till Harrys när jag egentligen skulle ha börjat.
Besiktning på lägenheten imorn klockan 08 dessutom! Så jag kommer vara helt död när jag kommer dit.
Ska köra mor min till jobbet vid 07 så jag kan ta bilen!
Hem och sussa ett par timmar sen när jag är färdig i stan så man orkar med morgondagen!

Börjar känna nu att sömnen vill komma så det är väl dags att hoppa i säng!

Fick ett mess idag; "Jag blir glad när du ler"
Så sött.. =)

Nej.. nu måste jag sova..

Laku noc.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela