Sanna - Mitt i livet

Problem

Publicerad 2007-11-13 19:05:52 i Allmänt,

Det är ett stort mysterium det där med shopping!!

När man inte har pengar eller tid till det så hittar man hur mycket som helst som man verkligen bara måste, måste, MÅSTE ha..
Och när man verkligen bestämt sig för att shoppa loss och verkligen MÅSTE hitta nått.. Nej då går det helt åt helskotta!!

Hur kan det komma sig?

Jag skulle behöva ha lite nya kläder.. Letar speciellt efter en svart, "classy", men ändå lite festig klänning som jag kan ha till middagar osv.. Skulle vara kul att ha det när Michiel kommer och hälsar på.
Har inte riktigt nån "lilla svarta" som man kan ta till. Hmm, eller ja, har en hel del svart! Men inget riktigt "rätt"!
Usch, va mycket problem.. och snacka om I-lands problem dessutom! Haha

Kan bara inte förstå vad det är som gör att när man verkligen letar efter något så hittar man det aldrig.. =(

Ska åka till Harrys och hämta mitt julschema.. Kanske stannar till en stund på Time.. Sara, älskling, jobbar!
Ledig imorn kväll från Harrys också! Trodde verkligen inte på det när jag såg det i min kalender. Var tvungen att dubbelkolla med schemat på jobbet.. Haha!
Men Micke fyller år och ska ha fest så det kan nog bli ganska roligt! =) Det föll jue sig ganska bra med att vara ledig! =)

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela