Sanna - Mitt i livet

Relax!

Publicerad 2007-11-27 18:07:56 i Allmänt,

Jag har haft det väldigt lugnt idag..

Satt hos Vice mellan 12-15 och bara blev ompysslad och så fin i håret så.. ;)
Alltid nöjd när jag kliver ut därifrån! =)

Sen har jag varit i lägenheten och städat och tagit hem det sista..
Nu är det bara golven i vardagsrummet, köket och hallen kvar.. och fönstrena också!
Men det ska jag fixa imorn.. sen är det besiktning på fredagmorgon och sen är inte lägenheten min längre.

Känns bra faktiskt.. har jue knappast reflekterat över att jag fortfarande har en lägenhet..
Fick panik häromveckan när jag kom på att jag måste städa jue..
Hade helt glömt bort att den fanns! Usch

Hungrig är jag nu i alla fall..

Ska åka in till stan och lämna nycklarna till Sara som jobbar på Time.
Och kanske får i mig något att äta också.. Får se!

Men nu hinner jag inte sitta här nå mer iaf..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela