Sanna - Mitt i livet

So very tired!

Publicerad 2007-11-06 20:32:48 i Allmänt,

Jobbat idag.. Och varit hemma och städat! Rensade lite lådar och bokhyllan och så..
Hittade en massa saker som jag glömt bort att jag hade.
Vissa saker blev lite känsliga, speciellt vissa saker som jag läste.

Det är väl kanske inte så konstigt. Vi delar jue ändå ett förflutet och mina minnen är jue mina!
Fattar inte ens varför jag känner att jag behöver förklara mig..
Men jag förklarar väl för mig själv kanske, va inte riktigt beredd på att jag skulle reagera på det sättet! Mycket på gång just nu och det kändes lite extra idag.

Erik var och hämta möblerna som han och Jennie köpt; bokhyllan, vardagsrumsbordet, byrån och min underbara, fina soffa.. =( Det känns ganska tomt i lägenheten just nu. Men behöver vara kvar en vecka eller två så jag hinner rensa. Vill egentligen inte åka tillbaka dit. Usch!!
Köksmöblerna ska väl hämtas i dagarna också.. och sen är det bara sängen och tv:n som kommer att ta upp plats på golvet.. Bläh, vid den tanken så vill jag verkligen inte åka tillbaka till den där lägenheten.
Det är jue inte längre samma sak! =(

Hur kommer det sig att det kan kännas så tungt?



Ny favorit låt för veckan; Nina Badric - Trebam Te



Köpte hennes live skiva i helgen när vi var i Norrköping.
Det var ett jättebra köp! =) Hela skivan är helt underbart bra.. Vilken röst hon har!
Lyssnat på henne länge, men när det är live blir det en lite annorlunda känsla.. =)

Trebam te, tako me strah priznati
Bez tebe ne mogu vi?e ?ivjeti.
Nikad te nisam, vjeruj mi
Namjerno ja povrijedila,
Da smo bili hrabri mi,
Ja bih s tobom trajala, zauvijek.

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela