Sanna - Mitt i livet

Too late to apologize!

Publicerad 2007-11-02 17:52:12 i Allmänt,

Fan trodde verkligen att klockan var mer! Men kom fram till att jag har annu en timme att spendera har! =/

Kan knappt halla ogonen oppna! Kanns jue sadar bra..

Igar pa Harrys sa var det Pop-quiz som vanligt pa torsdagar. Och som vanligt sa hade vi varan underbara Mike (fran Yellow Mike band som brukar spela pa Harrys) som trubadur! Helt underbar kille. Han far verkligen igang manniskor. Kor bra latar och faktiskt roliga skamt. =)
Satt igar efter jobbet och fordrev tiden med att spela.. Och nar Mike spelar latarna sa forsoker han fa till allsang. Vilket han oftast lyckas med.. Sa igar satt jag och sjong med och nar Mike tystnade for allsangen sa var det tydligen bara jag som satt med och sjong.. Sa det var typ bara min rost som hordes.. Hmm.. lite pinsamt! Haha

Sa nar jag gick ut och rokte och han ocksa stod ute sa fragade han om inte jag ville sjunga med honom.
Klart jag ville.. =) Gick upp och korde Everything I do (I do it for you) med Bryan Adams. Det var langesen jag stod pa en scen och sjong.. Gud va roligt det var.. Lite svajigt, men overlag lat det val bra. Fick komplimanger for sangen och det varmde verkligen. Sa sista laten Mike skulle kora sa bad han mig komma upp och sjunga med honom. Vi sjong The Rose tvastammigt. Vilket blev en liten utmaning eftersom vi skulle sjunga i samma mick. Men det gick val bra.. tror jag. =) Kul var det i alla fall.. Och det fick mig att verkligen langta tillbaka till sangen! =) Den dar kanslan man far nar man star daruppe och sjunger natt som man verkligen skulle ha kunnat skrivit sjalv..
Nar man kanner att man blir helt uppslukad av de orden du sjunger.. och av det du haller pa med.. Da allt annat forsvinner och inget kan rora dig. Det ar den kanslan jag har saknat! Den kanslan forsvann dar ett tag. Jag laste mig ganska sa rejalt kanslomassigt. Och det fanns ingen mening i allt jag sjong. Jag lyckades inte berora och jag blev inte speciellt berord sjalv.

En kvall for typ ett ar sen.. Sa satt jag med Ari i en bastu klockan fyra pa morgonen.. Och han tvingade mig att sjunga och sjunga tills jag lyckades berora honom. Men hur mycket jag an forsokte sa fick jag inte till det. Det gick bara inte. Tillslut nar jag var som trottast och rosten lat som mest illa.. Sa lyckades jag! Du skulle ha kunnat skara i luften och du kunde kanna spanningarna fran mig. Jag fick en san otrolig urladdning sa jag till och med grat efterat. Men jag hade lyckats oppna mig.. Hur sjukt ar inte det!!
Du kanske har en bra rost.. Men det ar sa sjukt mycket mer som kravs for att du ska vara riktigt bra.
Kan du inte berora sa hjalper det inte hur bra rost du an har. Sa ar det bara.

Oj.. va konstigt inlagg det blev nu.. Skulle jue bara fordriva tiden lite.
40 minuter kvar.. snart dags att borja stada. Sa trevligt.

Ska kora mor min hem sen och i ilfart aka hem och byta om. Borjar 20 pa Harrys igen.
Som sagt en hel del jobb vantar framover.. Men det ar jue en san tid da inte mycket annat hander. Det ar for kallt och for morkt och deprimerande.

Men jag har ett litet ljus ;)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela