Sanna - Mitt i livet

Torsdag..

Publicerad 2007-11-15 20:59:32 i Allmänt,

Fest igår alltså.. =)

Det började på Centro med en massa jäkla Frozen Margeritas =) Hur underbart gott som helst.. och såå farliga! haha. Trevligt var det och Micke blev så himla glad över sin födelesedagspresent! Så underbart kul att se honom.
Festen fortsatte på Harrys där vi shakade aset! Och ytterligare några drinkar.. =) Kul var det. Träffade en massa roligt folk och det var faktiskt väldigt skönt att vara ledig och att få Klä upp sig dessutom =)

Fick ett roligt mess igår också.. Blev väldigt glad!

Idag var det inte kul att kliva upp dock.. och jag trodde att bussturen till jobbet nästintill skulle ta livet av mig!
Eller i alla fall få mig att kräkas.. haha ;)
Aldrig varit med om en sån jobbig busstur.. Chauffören måste ha kört ner i varenda grop på vägen mellan stan och Tuna Park!! Skitirriterande! Dessutom så gnisslade "dragspelet" (haha) så mycket att det till och med stack i ögonen för att ljudet gjorde så ont i huvudet och öronen! (hmm, okej.. lite överdrivet nu! Men så att man får en liten bild av hur jobbigt jag hade det imorse..) ;)

Mår väl inte tip top än heller.. men lite mer människa än tidigare i alla fall!

Nehe nej.. lägger upp bilder från igår i bilddagboken! Så gå in och titta ;)

Velika pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela