Sanna - Mitt i livet

Work work..

Publicerad 2007-11-02 14:38:48 i Allmänt,

Jahapp sa sitter man i butiken pa stan igen.. Med stenalders datorn!!
Gud va sur jag blir pa den!

Trott, sjuk, och bara allmant nedstamd idag..
Mycket att tanka pa just nu.

Paret som var och tittade pa min lagenhet forra tisdagen har ocksa redan skrivit kontrakt pa den.. De flyttar in 1/12.
Jag har salt nastan alla mina saker. De sma tar jag med mig hem till mor och far. Min underbara fina soffa som bara skriker Sanna har jag med valdigt sorgset hjarta ocksa salt. Jag har san otrolig separationsangest fran min lagenhet sa jag vet knappt vad jag ska gora. Jag har inte den blekaste aning om nar jag ska hinna packa! Jobbar sa mycket och jag maste jue jobba.. Kan inte vara ledig just nu. Men far val ta en timme har och en timme dar.. eller natt.. jag vet inte. Konstigt kanns det i alla fall.. Trodde jue verkligen inte att jag skulle flytta fran lagenheten inom ett ar nar jag flyttade in.

Men livet kommer att bli bra.. Jag kommer att fa det bra dar jag hamnar.. Det kanns som det. Mycket att tanka pa bara. Mycket att forbereda! Har sa smatt borjat leta jobb och lagenhet nu.. Michiel har lovat att han ska hjalpa mig med det. Forhoppningen ar att jag ska kunna flytta i februari.. Allra senast mars!

Usch.. tanken slog mig precis! Har tiden verkligen gatt sa sakta? Det kanns som att jag bott i lagenheten i evigheter. Det ar november nu.. Det ar nastan fyra manader sen jag akte till Kroatien.. Men det kanns som en evighet sen! Nar ska jag fa en normal tidsuppfattning? Det kanns som att det ar jattemycket kvar pa detta ar.. Men det ar faktiskt bara en och en halv manad kvar till Jul! Det ar sa sjukt!!

Jobbade servering pa Harrys igar.. Sa sjukt roligt att ha borjat med det nu. Men det ar mycket att lara sig och det tar lite tid. Skakar fortfarande nar jag ska servera gaster och sa.. Vinerna, wiskeyn och cognacen ar val det jag oroar mig mest for. Alltsa for att rekommendera och sa. Men det loser sig med tiden. =)
Barskolan borjar snart ocksa. Det ser jag verkligen fram emot!! Kul att lara sig allt ordentligt.
Nar den sen ar klar sa drar jag.. om inget annat hander daremellan.. Man vet jue aldrig. Kan jue fa tag pa varsta jobbet som kraver att jag drar pa en gang.. Haha.. Onsketankande.. Men vada? It could happen!

Natt som i alla fall hander nu ar att Michiel kommer och halsar pa!! =)
Forsta veckan i december blev det nu. Han ringde igar och berattade att han bokat biljett.
Och jag har bokat kryssning ocksa sa vi ska aka till Helsingfors pa en liten tripp. =)
Skont ska det bli att fa vara lite ledig da ocksa.. Passar utmarkt! For det kommer bli en hel del jobbande framover.
Sa eftersom jag inte har nagon lagenhet kvar och det kanns inte som att jag vill utsatta honom for mina foraldrar.. sa kommer vi att bo pa hotell i stockholm forsta och sista natten han ar har.. Eftersom vi ar pa kryssning de andra dagarna. =) Det blir en liten Get-away for min del ocksa.. Sa skont att kunna se fram emot natt nar det mesta kanns gratt och trist.. Langtar redan! =)

Nehe.. nu ska jag ta en cigg!

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela