Sanna - Mitt i livet

Bakis-söndag!

Publicerad 2007-10-14 18:50:51 i Allmänt,

Japp! Det är inte ofta jag får skriva så.. haha
Men igår kväll var jag jue ledig och det vankades fest! Jugge-fest närmare bestämt! =)
Det var en fest jag sett fram emot länge och "uppladningen" började redan på jobbet i Tuna med partymusik och dans bakom disken. =) Jag och min kära lilla Maya. haha

Följde med Diego hem till hans kompis Ricardo en sväng för en liten förfest.. Sen hem till Carro för att möta upp henne och My och därifrån vidare till Java och festen.. Hade så jäkla roligt!! Dansade, drack och träffade folk som det var längesen jag såg.. =) En helt enkelt lyckad kväll!! Massor glad faktiskt..

Och sen gjorde jue telefonsamtalet sitt också ;) Underbart!!

Idag mådde man väl inte så bra kanske.. Jobbat i Tuna med Maya idag. Och jag hade väl kanske velat ligga i soffan och bara dega, men det var inte så farligt faktiskt.. Mycket lite folk så det var inte så ansträngande. Haha

Hemma hos mor och far och lämnar tillbaka bilen nu.. Tog en massa kort igår också som jag lagt in i datorn.
Det är bara att gå in på bilddagboken och kika.. =)

Ny vecka imorn.. Börjar 15 så får jue lite sovmorgon i alla fall.. =)
Gud va mycket smajlisar jag gjort i detta inlägg.. haha!
Kan bara konstatera; Bra dag idag!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela