Sanna - Mitt i livet

Hemma igen.. =(

Publicerad 2007-10-05 19:55:41 i Allmänt,

Usch va tråkigt det är att vara hemma igen. =( Vill inte!

Hade en underbar, skön, avslappnande och, med risk för att låta cheezy (haha), en ganska romantisk helg. ;)

Flyget ner till var jue självklart lite försent vilket gjorde att min nervositet bara växte och växte.. Det var helt sjukt konstigt att träffa Michiel igen.. Men också roligt.
Vi åkte och handlade mat för middagen som vi skulle laga och så lite frukost och annat nödvändigt. Michiel bunkrade upp med redbull till mig så att jag skulle klara helgen.. Haha
Sen åkte vi hem till honom.. Fy fan, den lägenheten är inte att leka med.. kan säga att jag var väldigt imponerad! =)
Vi åt middag och drack lite vin och sen kom Boy och hans flickvän Mirell (tror hon stavar så..) och gjorde oss sällskap. Vi hade en lugn och trevlig kväll med vin och prat. =)

Lördag.. Var det dags för shopping i Amsterdam.
Men när vi väl kom dit så var det ingen av oss som orkade shoppa.. Vi hittade ändå ingenting. =(
Så vi spenderade dagen med att gå på den gatan med alla coffe-shops och sex-shoppar osv.. Vi gick på red-light och så var vi på erotiskt museeum och jag drog med Michiel in på varenda sex-shop på hela gatan.. haha.
Köpte däremot ingenting.. fast det fanns en hel del intressanta saker.. Vi gick en sväng i stan och tittade på allt som fanns omkring oss.. men eftersom vädret inte var det bästa så var det inte läge för att bara strosa runt. Fast vi lyckades ganska bra med det i alla fall.. =)
På kvällen gick vi ut och åt middag på en mysig restaurang och sen skulle vi ut och festa.
Boy och Mirell skulle följa med oss, men Boy åkte på feber och grejer så han kunde inte följa med =(
Men det blev jag och Michiel i alla fall.. Hamnade på en klubb som heter Havanna. Spelade bra musik och det var kul att få dansa loss lite.. ;) Tyckte inte att jag var så onykter när jag var inne på klubben, men när jag klev utanför dörren så smällde det bara till och jag var tydligen mer onykter än vad jag trodde.

Söndag.. Segade länge i sängen på morgonen. Vi tog oss en promenad till stan och åt "brunch" på ett jättemysigt bageri! Massor goda mackor. =) Sen blev det lite mer promenad i solen.
Vi åkte och hyrde massa filmer och sen la vi oss i soffan och drack mousserande vin (eller bubbly-wine som Michiel sa) och jordgubbar.. Tända ljus och bara var.. =) Så underbart skönt! Kände mig alldeles bortskämd..
Till middag åt vi buritos och quesedillas som levererades till dörren.. =) Älskar "home-delivery".. haha
Det hände inte så mycket mer under dagen.. men det var bara helt underbart skönt att inte göra något. Att stänga av mobilen och inte tänka på nått.. *suck* så underbart!!!

Måndag.. Dags att åka hem.. Men först åkte vi till kusten och Michiel visade mig stranden. Perfekta avslutet på den perfekta helgen! Stranden var helt fantastisk.. och jag kan bara tänka mig hur underbart det måste vara att spendera en sommar-dag där! Det såg ut som nånting hämtat från Miami.. =)
Vi åt lunch på en av de många restaurangerna som de hade där och sen blev det dags för färd mot flygplatsen =(
Fick mig ett gott skratt på vägen då vi trodde att bensinen skulle ta slut eftersom mätarn stod på noll.. och vi trodde nästan att vi skulle behöva bli stående längs vägen.. Men vi klarade oss.. Haha

På flyget hem fick jag nått hemskt tryck i huvudet och bakom ögonen när vi skulle landa.. Det var som att nån stack mig gång på gång med tusen nålar.. och jag kunde inte öppna ögonen på flera minuter.. Skitläskigt!
Aldrig varit med om nått liknande.. Kände mig helt slut efteråt.

Tråkigt att vara hemma.. som det alltid är..
Nu har jag varit hemma hela veckan.. Jobbat som vanligt, men tog ledigt i onsdags så jag gick ut med tjejerna och dansade på Harrys. Det var trevligt faktiskt..

Ikväll är det jobb igen som vanligt.. Ska snart åka hem och göra mig iordning. Känner mig trött och vet inte varför..
Men är nu mer bestämd än någonsin på att jag ska ta mig härifrån. Behöver inte den skiten som händer här hemma.. (alltså i Tuna). Så det så.. =)

Har tagit en del bilder, men fick med mig fel USB-kabel hemifrån.. =( Men ska lägga in de så snart jag kan.
Hittade däremot bilder från Festen.nu från i onsdags.. Så de har jag satt in på bilddagboken. =)

Nehe nej..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela