Sanna - Mitt i livet

Sjuk..

Publicerad 2007-10-21 17:15:54 i Allmänt,

Igen!! =( Vill inte vara det!!

Gårdagen på Harrys tog knäcken på mig.. Var redan febrig när jag åkte till jobbet, men tog en Ipren och mådde lite bättre efter det. Fick springa som en liten råtta så var rätt så slut när det väl var dags att logga ut. =(

Sovit större delen av dagen.. Blev väckt av en jävla telefonförsäljare som ville att jag skulle prenumerera på Svenska Dagbladet.

Han, med en glad och entusiastisk röst; Ringer jag och stör?
Jag, arg som ett bi; Ja, det gör du faktiskt..
Han; Men jag kanske kan åter..
Jag; Nej tack jag är inte intresserad
Han, fortfarande glad; Men vi hade jue tänkt bjuda på de första 6 månaderna.
Jag; Nej tack! Det är bra. Klick.

Jag har nog aldrig varit så otrevlig mot en telefonförsäljare förut. Jag som alltid har svårt att tacka nej till saker och ting.. Bara häromdagen så tecknade jag ett nytt elabonnemang via telefonen. Vet inte riktigt hur det gick till, men nu har jag visst nått som heter Elbolaget som sköter min el. Ett bra elbolag som tar sin kraft från naturen, men ändå är billig.. var visst det tjejen i andra änden av luren sa. Men nu får det vara nog. Hann ha telefonen i mindre än en vecka innan de började höra av sig från diverse företag! Usch!! Det borde vara förbjudet sånt där.. Men visst finns det ett sånt "STOPP" man kan sätta på sitt nummer om man inte vill att de ska ringa och försöka pracka på en massa saker? Tror att föräldrarna har ett sånt.

Pratade med Michiel i fredags. Han har nu flyttat till sin nya lägenhet i Amsterdam.. Fattar inte hur han lyckades med det så snabbt. Han fick jue veta i tisdags att han fått den. Med jobb och allt så måste han ha hållt på dygnet runt eftersom det är i alla fall en fyra mil mellan Utrecht och Amsterdam. Men fin är det nya stället också. Han skickade bilder på den så jag skulle få se.. =)
Han pratade nått om att han ville komma nu i november och hälsa på! =) "Clear my head.." sa han..
Jag hoppas att han har tid att komma.. Skulle vara kul. =)

Jobb, jobb, jobb är det som står på listan av händelser för den närmaste tiden.
Men det är bara bra.. Måste börja spara pengar nu!

Planerna kommer att bli av.. Jag bara känner det!! Hur underbart kommer det inte att bli..
Vill vänta lite till innan jag skriver ut vad det är för något. Många vet redan. Men alla behöver jue inte veta. ;)
Det kommer så småningom! =)
Bra kommer det att bli i alla fall..


Nej.. ska snart börja dra mig hemåt!

Pusa ;)

My paradise.. =) I miss it!!                        

Kroatien..

Fast det här var jue inte fyskam heller ;)

Holland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela