Sanna - Mitt i livet

Konstigt..

Publicerad 2007-09-09 18:56:37 i Allmänt,

ja.. kan inte förklara mitt humör på något annat sätt.
Vet jue inte ens vad det är med mig..

Jobbet i helgen har varit okej. Ganska mycket folk igår och det blev mycket att göra.
Trött när jag kom hem.. Men lyckades ändå inte somna.

Sov till halv två idag.. skönt var det. Vaknade med en dundrande huvudvärk.. Usch.
Malin kom med mat.. Kycklingsallad. Det var gott =)

Solat har jag också gjort idag.. det var skönt!

Blir väl en liten fika idag kanske.. men mer blir det i alla fall inte.
Skönt att bara ta det lugnt..
Ännu en vecka av jobb väntar jue.

Just nu längtar jag bara tills jag ska åka till Michiel. Pratade med honom igår och det verkar som att han har hela helgen planerad med en massa olika "aktiviteter". =)
Vill bara komma bort en stund och se något annat.. gud så skönt det ska bli!!

Nehe.. nu ska jag gå.

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela