Sanna - Mitt i livet

My dream is to fly over the rainbow so high

Publicerad 2007-09-21 16:31:27 i Allmänt,

Tank om man skulle kunna det..
Det enda jag vet ar att nar jag hor den laten sa ler jag stort och dansar som en tok! =)

Sitter i butiken i stan igen.. Trakigt som vanligt.
Har ocksa varit i Tuna Park och jobbat idag.. och ska tillbaka dit nar jag stanger. Sara ska pa middag med sin syster sa da staller jag upp pa att stanga dar ute ocksa.
Sen sa borjar jag jobba pa Harrys vid 22 igen. Vi har Nordman som upptrader ikvall.. Det ska bli riktigt intressant att se.. Alskade honom nar jag var liten. Vi dansade och sjong alltid till hans latar.
Sa det blir en liten nostalgitripp kanske.. beroende pa vad han spelar for latar sjalvklart..

Veckan har jag spenderat jobbandes..
Onsdag jobbade jag fran 10-15.45 och borjade pa Harrys 20min senare och jobbade till strax efter 03.
Var valdans trott nar jag akte slutade.. men vi satt ett litet gang kvar och fikade morots-och kladdkaka och snackade en massa skit.. sa klockan blev valdigt sent (tidigt?) innan jag kom i sang.
Trott som ett as igar och sa ont i axlarna sa jag knappt kunde lyfta ens pa armarna.. Minsta kramen gjorde till och med ont! =( Ganska inflamerat skulle jag tippa pa.
Jobbade i Tuna och sen var jag pa Harrys och fixade med garderoberna tillsammans med Sofia. Tror i alla fall att det blev bra.

Pratade med Michiel idag.. Aker jue dit nasta fredag. Kanns skitskumt. For tiden kanns som den gatt jattesakta.. samtidigt som det kanns som det gatt jattefort. Sjukt! Men nasta vecka vid denna tid sa har jag redan flugit i en timme och ar halvvags framme i Holland. Ska bli ganska intressant att traffa Michiel och Boy i deras hemmiljo.
Kan jue saga att det kanns lite pirrande ocksa.. haha.. inte for att jag vet varfor. Hmm.. haha
Nee.. skont ska det bli att komma ifran den har staden!!!

Tankar och ideer har borjat ta form nu.. Pa vad man mojligtvis ska/kan gora.. Inte sa mycket planer an.. mer an att komma bort harifran.. FLYTTA!! Bort fran e-tuna.. bort fran allt daligt! Starta om pa ny kula helt enkelt..
Galler bara att hitta ratt.. och gor man inte det sa ar det bara att fortsatta leta.
Kroatien star hogt upp pa listan.. men kanske inte forsan narmare sommaren.. vet inte riktigt.
Kan handa att det blir stockholm forst ett tag.. man maste jue prova pa det i alla fall en gang i sitt liv. =)

Nehe nej.. en cigg kanske man skulle ta.

Caoo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela