Sanna - Mitt i livet

Söndag..

Publicerad 2007-09-16 20:46:25 i Allmänt,

Hmm.. jag undrar vad det var som var så intressant med mitt senaste inlägg.
Många som läst tydligen.. Hmh.. ja.. kul i alla fall

Ja.. så var det söndag igen och en ny vecka börjar imorn.

Har inte haft så mycket för mig mer än jobbat.. som vanligt under helgerna. Trött har jag varit idag i alla fall..
Hade Servis-möte på Harrys idag. Hade varit skönt att bara få dega i soffan faktiskt.

Hemma hos mor och far nu och har lämnat bilen. Ska snart åka hem igen.
Måste iväg imorn och fixa nytt pass igen.. eftersom det sista jag fick var provisoriskt och de tog det i beslag på flygplatsen när jag kom tillbaka till Sverige.
Annars är det bara jobb som gäller under nästa vecka igen.. Men det är inte så farligt när man väl är inne i det. Det är att ta sig in i allt som är det jobbiga.

Det var kul att jobba igår faktiskt.. Reidar spelade min underbara låt "Love is wicked" och allt bara vände för mig! =)
Blev på väldigt bra humör faktiskt. =) Men det var också en del att göra..

Nehepp..
Nu ska jag åka hem och lägga mig i min sköna soffa..

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela