Sanna - Mitt i livet

Det känns nästan som sommar..

Publicerad 2008-04-27 18:33:24 i Allmänt,

Jag kan meddela att det verkligen känns som sommar idag här i Amsterdam!
Det är varmt.. alldeles sådär så att man typ svettas lite grann när man är ute och går.. Alldeles säkert över 20 grader!

Jag fuskade lite.. Det blev inte någon riktigt promenad!
Jag tog spårvagnen ner till Koningsplein och traskade ner mot Dam Square istället..
Köpte galgar och småkorgar som jag kan använda i mitt badrum för lite ordning och reda eftersom jag inte har nått badrumsskåp och så köte jag små vinglas också eftersom jag är trött på att dricka vin ur vanliga glas och kaffekoppar.. Haha

På stan kryllade det va folk, solen har varit framme större delen av dagen och Dam Square var fyllt av människor som ville åka äckliga karuseller och spela spel.. Folk som njöt av solen, turister och Amsterdamare..
Alla alldeles sommarklädda och glada!
Köpte en Magnum Vit ch njöt av den under min promenad mitt i stan.. Massor gott! :)

Var på Albert Heijn och köpte tvättmedel så jag kna tvätta alla mina kläder..
Satte i en maskin innan jag gick och har nu hängt upp de kläder jag inte vill slänga i torktumlaren i solen på takterassen.. Det är synd att vi inte har stolar däruppe.. 
Eller det kanske finns nånstans.. Måste kolla upp det där! Snart dags för en grillning tycker jag.

Inte direkt så att man vill sitta hemma idag.. Men måste jue som sagt tvätta.
Ska laga till en kycklingsallad tror jag.. gott och fräscht. :)

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Siiir!

Publicerad 2008-04-27 22:37:09

Heeej!
Härliga bilder Sanna! :) Det såg attans skönt ut där i solen.. åh.. vill verkligen komma och hälsa på, NU! Blä för jobb.

Tack för alla kommentarer också! :D och jaa.. såklart korgen kommer ifrån ditt gamla tillhåll.. hehe.. jag fick den till bredden och toppen fylld av choklad ifrån krapparna på Waynes när jag fyllde! :D

Hoppas det går bra på nya jobbet också och njuut av att livet egentligen är rätt så attans härligt!
puss puss

Postat av: Nadja

Publicerad 2008-04-28 11:46:54

Tack så mycket! =)) Hur har du det i Amsterdam? trivs du?? =) Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela