Sanna - Mitt i livet

Fredag 11/4

Publicerad 2008-04-11 20:36:13 i Allmänt,

Äntligen fredag..

Två veckors brist på sömn tog ut sin rätt igår.. Jag somnade innan klockan tolv igår, vilket är ganska tidigt med tanke på att jag inte somnat innan klockan 02 under de senaste veckorna.
Vaknade 07.30 och var helt slut.. fick knappt upp ögonen! Helt otroligt! Men som vanligt så har jag jue vaknat ett par gånger under natten! Men det blir mindre och mindre för varje dag, vilket är skönt!

Jobbet var väldigt långsamt idag.. tog emot typ Tre samtal på hela dagen.. Men jag fick i alla fall tid till att prata med mina kära kollegor och skratta och ha oss!
Det har varit en bra dag idag.. det började mindre bra..
Sen kom solen, skratten på jobbet och insikten att det faktiskt är fredag! Då blev det en mycket bättre dag..

Ända till jag kom hem och plockade fram posten..

Hade fått brev från försäkringsbolaget som jag sökt försäkring hos.
Tydligen så har de registrerat mig från den dagen jag blev registrerad i Amsterdam, alltså 16 Januari.
Det betyder antagligen att jag kommer få betala från Januari!
Försäkring är Inte billigt i detta landet.. Det kostar nästan 1000:-/månaden att vara försäkrad här!
Om jag måste betala från Januari betyder det att jag är skyldig de nästan 4000:-!!!!! Vart ska jag få de pengarna ifrån? Humöret skönk dramatiskt!

Något annat som jag kommit till insikt om denna vecka är hur himla oproffesionella människor kan vara.. Speciellt "vuxna".. Nu när det är slut mellan mig och Karsten så är det såklart att folk på jobbet också vet om det. Och de blickar och flin och kommentarer jag får från vissa människor är helt otroliga..
Tror de verkligen att det är något som jag vill diskutera med de? Folk som jag inte ens känner, som jag kanske hälsat på i något sammanhang tillsammans med Karsten.. men inte mer!
Blir så himla arg! Tror de att det gör saken lättare? Det har väl för fasen inget med mitt jobb att göra!
Guuud va upprörd jag blev nu igen! Gud vet vad herrn förresten sagt till dessa människor! Det är jue inga jag pratar med.. så jag har ingen aning om Vad de vet..
Samtidigt så vet jag att det inte är något som jag borde bry mig om..
Jag Vet vilka mina vänner är och jag väljer själv vem jag vill prata med det om. Men det är så sjukt bara!

Jag försöker glömma allt inför helgen och bara njuta..

Ska alldeles strax åka till Susy och Serena för en liten trevlig kväll.. vi ska dricka vin och bara umgås.
Tror att det var några fler från jobbet som också skulle komma! Ska bli riktigt trevligt.
Sover nog över där inatt så man slipper tänka på att man ska ta sig hem också! Jobbigt bara.. haha

Får hoppas på att det fina vädret håller i sig under helgen.. Det skulle vara ganska trevligt! :)
*peppar peppar..*

Vad har resten av folket för sig denna helg?

Nu ska jag ta och röra mig..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela