Sanna - Mitt i livet

Fredag 18/4

Publicerad 2008-04-18 11:08:52 i Allmänt,

Onsdag;

Jobbet var väl helt okej.. Bas kom till mig och berättade att det har blivit lite ändringar i mitt kontratkt.
De kan inte ge mig fler månader för den 450 euro  lägenheten..
Jag frågade vad det betyder och han sa att "..Det betyder att du får mer pengar.."

Men vadå? För att det ska väga upp så måste jag få en löneförhöjning på 150 euro! Vilket jag aldrig kan tro att jag kommer att få!
Men jag har sagt det att visar sig kontraktet inte vara det jag gick med på så kommer jag nog att gå samma dag!
Jag gick med på att stanna på Sykes pga av det de erbjöd..
Nu är jue det här något som jag inte försöker tänka så mycket på.

På kvällen så var vi hemma hos Susy och åt hemmagjord pizzza. Det var hennes födelsedag så vi firade henne med lite vin och mat. Massor trevligt var det.
Sov kvar där och vi bunkrade upp oss alla i bäddsoffan! Massor mysigt var det! :)

Torsdag;

Det var segt att gå till jobbet faktiskt..
Inte mycket som hände igår på den fronten! Telefonerna var lagom tysta och det var inte alls många mejl som kom in heller. Satt mest och väntade på att klockan skulle bli 18.

Åkte nästan direkt till flygplatsen för att vänta på Kajsa och Aleks..
Trodde nästan att de hade försvunnit på vägen och var nästan på väg att ringa de när de helt plötsligt kom ut genom dörrarna. Blev så himla glad!! Så kul att se de!

Vi åkte hemåt och stannade på Albert Heijn på vägen och handlade lite frukost och allt annat.
Köpte med oss thai-mat också eftersom alla var så otroligt hungriga och inte orkade vänta på att mat skulle bli lagat! :) Vi var hemma hela kvällen och åt mat och drack vin! Massor mysigt..
Tjejerna sov med mig i sängen så vi har haft det mysigt och faktiskt inte alls trångt.. haha

Sitter uppe nu och ska hoppa in i duschen.. Vi ska ut och se stan.
Tyvärr så har vi ingen sol idag.. I alla fall inte för tillfället. Får hoppas att den vågar visa jue mer dagen går. :)
Ikväll ska vi nog gå ut och tjejerna ska få ta del av Amsterdams nattliv. Det ser vi verkligen fram emot! :)

Nu måste jag hoppa in i duschen för konstigt nog så vrålar alla tre magar efter frukost! Hahaha

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela