Sanna - Mitt i livet

I would change my life, just fine..

Publicerad 2008-04-14 20:46:54 i Allmänt,

Jaha.. den här dagen gick jue inte riktigt som väntat.

Jag kom till jobbet med all självsäkerhet man kan uppbåda efter ett par mörbultande veckor..
Gick och träffade Bas för att tala om att jag inte kunde stanna på Sykes.

"Vad behöver jag göra för att du ska stanna..?"

Hmm..

Jag vill ha en högre lön eller ett längre kontrakt på lägenheten för den lägre hyran..

Ett par timmar senare fick jag besked att jag får ett kontrakt på Sykes och ytterligare sex månader i lägenheten för den lägre hyran!
Jag hade klarat av min första, om än en väldigt blygsam, förhandling!

Snacka om att en stor, enorm till och med, sten har lyfts från mina axlar.. Jag har gått på jobbet och lett hela dagen.. Självklart kommer nu huvudvärken också! Tre veckors vidrig stress, press och spänningar som bara släpper! Så det är klart att huvudvärken kommer med det.
Jag har tagit den lätta vägen.. Jag har en lägenhet nu i alla fall 6 månader till.. Jag har alltså 6, hela, månader på mig att hitta en ny bostad, vilket för mig känns så otroligt bra..
Jag ska fortsätta leta, självklart.. Men jag är inte lika pressad till det nu. Nu kan jag ta mig mer tid till att hitta något som är bra! :)

Annars har dagen varit bra.. Det har varit en del lite klurigare fall med kunderna men det har gått så bra så.. Alla har varit nöjda! :) Jag har haft en riktigt bra dag måste jag säga.. :)

Nu ska jag laga lite mat..
Kanske återkommer senare.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela