Sanna - Mitt i livet

Jobb i Amsterdam??

Publicerad 2008-04-21 23:00:33 i Allmänt,

Mina vänner!!

Är ni sugna på att komma och jobba i Amsterdam? Det finns hur mycket jobb som helst i denna stad när man är svensktalande! :)
På mitt jobb finns det också lediga anställningar..

Du får;

-Jobb
-Lägenhet
-Hjälp med ditt SOFI nummer (som man måste ha för att jobba i detta land)
-Absolut in en fot i Holland! (Har du lite erfarenhet med jobb i Holland är det inte svårt att ta sig vidare)
-Bäst av allt.. Du får komma och umgås med mig! ;)

Klart att du ska komma eller hur! :)

Amsterdam är ett paradis! Du har allt här..
Galna fester, människor.. Fina underbara byggnader och parker. När solen skiner är det inte illa att ta en promenad i denna fina stad! (Fråga bara Kajsa och Aleksandra.. haha). Sköna klubbar och söta små cafeér, och då pratar vi inte om Coffe shops.. haha

Varje dag är ett äventyr i denna stad!

Du kommer väl? ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: samira

Publicerad 2008-04-22 17:19:03

De låter som du har de bra och är duktig på att sälja in ;) Låter frestande med amsterdam som äventyr :) Man kan ju aldrig säga aldrig men hoppas du får nån som nappar så du får lite sällskap där nere. Jag kan dock inte medverka , om tre veckor åker jag till solen o jobbar :) kramen.

Postat av: snow

Publicerad 2008-04-26 22:33:32

pratar holländarna bra engelska? alltså; går det bra att leva i amsterdam även om man inte pratar holländska?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela