Sanna - Mitt i livet

Lördag 26/4

Publicerad 2008-04-26 22:24:19 i Allmänt,

Igår började vi med en liten förfest hemma hos Susy och Serena..
Det var jag, Veronica, Susy, Serena, DJ och Hegoi.

Vi åkte till Damianos bar Legendz som ligger i De Pijp.. Tyvärr så hade tydligen Peter redan spelat sitt sett som DJ så vi hann inte lyssna på honom! :( Vi visste inte att han inte skulle spela hela kvällen..
Men vi fick i alla fall träffa honom och det var jue trevligt.. Träffade en massa trevligt folk på Legendz och vi spenderade ett par timmar där..

Vi drog oss in till stan och Leideseplein och in på Brazilian Music Bar! :)
Dansade, drack och umgicks ända tills det stängde klockan 06 på morgonen.. Med svullna fötter och ett humör på tipp topp åkte vi hem till Susy och Serena och åt en nattmacka.. Då slog tröttheten till och jag somnade ganska direkt.

Vaknade strax efter 13 idag.. Var ganska seg och trött.. och måste erkänna att baksmällan inte varit så trevlig idag.
Har setat ute på Susys och Serenas tackterass och njutit av solen som säkert har gett Amsterdam nästan 20 grader idag! :) Det var inte illa att ligga där och bara njuta av dagen! Bättre det än att ligga på soffan och slösa bort en vacker dag!
Med lite musik från mobilen och cigg i handen kändes det knappt som att man var i Amsterdam utan någonstans på semester! :)

Efter 18 började jag och Veronica traska ner mot Dam Square..
Hur skönt som helst att gå ute.. hade jackan i handen och njöt av solen och den friska luften.
Massor med människor överallt.. på varje uteservering och båtar fulla med folk i kanalerna! Den här staden är helt underbar dagar som denna! Man kan inte låta bli att le..
På Dam Square var tivolit fortfarande uppe och det kryllade av folk.
Vi tog en sväng förbi McDonalds och köpte med oss mat, satte oss vid statyn där alla andra människor redan parkerat sig. Mysigt värre.. men duvorna var mindre roliga.. Trodde de skulle flyga på mig hela tiden.
Jag är verkligen jätterädd för de fåglarna. Haha

Var jue självklart tvungen att spela lite på tivolit.. Kastade massa bollar och vann en svamp där det står "Feel High" (Känn dig hög, på svenska) Man får väl tolka det lite hur man vill i det här landet.. haha
och dessutom hade jag poäng kvar till två kondomer som var formade som en elefan och en hund.. Fina prydnader.. haha
Sen fiskade jag ankor också och vann en nalle med sovkläder och kudde! Den är jättesöt! :)

Tog en tur till Albert Heijn och handlade lite mysmat för kvällen för tanken är den att vi ska titta på en film ikväll jag och Veronica.. Ingen utgång ikväll inte!
Men nu är frågan hur sent det kommer att bli.. Vi har gäster!
Karolina och Sylvain har väl tänkt att gå ut och nu har vi några killar som vi jobbar med som är här..
Liten förfest med andra ord. Det är kul att man sitter i myskläder, håret på ända och känner sig sådär lagom pigg och fräsch, men vad gör man..? Haha

Har haft en riktigt bra och mysig dag idag.. Känner mig glad! :)

Om det är fint väder imorn ska jag dra ut en filt på våran takterass, slänga på mig en bikini(!?) och lägga mig och njuta av solen! Håller tummarna för att det ska vara fint.

Jaja.. Nu ska jag vara lite social!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela